tisdag, januari 17

Mission possible

Alltid trivsamt att åka in till stan en sväng efter jobb och dagishämtning. In till stan, då menar jag från Danderyd till centrala Stockholm. På agendan:
  • prova högklackade Vagabond-loafers (japp dom i Elle). Ringde och bad dom ställa undan ett par i strl *host host, hostar så att det inte syns vilken storlek jag skriver, jag har rätt stora fötter...*

  • kolla om jag fått nåt sålt på Tant Gredelin, och lämna in lite nytt också. Bara barnkläder, sonen växer och knakar

  • fika med sonen som fyller 21 månader idag *hjärta*. Det blir troligtvis busvatten (mineralvatten, busigt och bubbligt att dricka) och bulle. Till sonen. Kaffe med mjölk till mamma.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att loafersen passar och är sköna, för snygga är de.

Hjälp. Jag läste fel först. Tänkte att jösses vad ung du måste ha varit om du har en som som är 21, och snacka om att den lille du har nu är en sladdis. Sen läste jag igen. Det stod visst 21 månader. Oups :-).

Linda K sa...

agneta: hahahahahah! ja då hade jag varit tidigt ute :D Frågan är också om han lika villigt hängt med mamma på stan då?

Anonym sa...

Låter som en mysig dag!
Hoppas skorna passar också!

Linda K sa...

ida: tack gulle!

Anonym sa...

Har du större fötter än mig? (: jag har 40-41 , haha (:

Linda K sa...

joanna: nä typ samma här :)

Anonym sa...

Har man, som jag, 35 i skostorlek är utbudet sorgligt begränsat, det anses tydligen inte vara en vuxenstorlek i detta land. Ser man ett par 35:or blir det till att slå till! Kan förresten meddela att den rosa Elle-tröjan funkar utmärkt som träningströja!

Linda K sa...

linda g: fördelen med stora fötter är att det faktiskt rätt ofta finns min storlek kvar. Ska testa min Elle-top i morrn och se om den spinner :)

Anonym sa...

tummarna upp för dig som hittar på festliga saker med carl! hoppas att skorna passar! bor du i hus i danderyd, eller är det en trätrapp mitt i våningen? [jag menar, man har ju sett den på bild...].

Linda K sa...

lindadarling-linda: tack du! Vi bor i hus. Först trodde jag du menade verandatrappan och fick mig ett gott skratt när jag föreställde mig den hängandes utanför på en lägenhet :D

Anonym sa...

haha, ja, det vore just snyggt. och danderyd, det tillsammans med din fina garderob för tankarna till linda k - en arbetande lyxhousewife!

Linda K sa...

lindadarling: oh I wish... :)

Anonym sa...

Blev det något shoppat på stan?
Hur gör man en egen blogg?
ewa

Linda K sa...

ewa: mmm plockade med mig skorna hem, ska prova och försöka bestämma om jag ska behålla.

Jag anvädner gratisverktyget Blogger (Googles bloggverktyg, tror jag). Lätt att komma igång. Kolla på www.blogger.com

Har din mail på jobbet, skriver en rad därifrån i morrn!

sparris sa...

39 är värdo. Känns som det är storleken som går allra allra först. :|

Linda K sa...

sparris: ja jag har lärt mig leva med mina "båtar". Men det var jobbigt i skolan när alla andra hade bebisfötter.

Polly sa...

Jag måste försöka ta mig till Gredelinan nån dag. Med en kasse bös. ;)