tisdag, januari 17

Skosnack

Blev frälst när jag hittade dom i Elle. Sen svalnade jag lite i Vagabondbutiken. Tog ändå med dom hem för att prova. Tycker dom är söta, men är dom keepers eller go backers? Gillar verkligen klacken, lagom hög och "klumpig" som det ska vara i vår. Får känslan av att dom ser lite plastiga ut? Skulle vilja smörja in dom med genomskinlig skokräm för att se om dom tar sig bättre då, men det kan jag ju inte om jag ska lämna tillbaka dom. Jag har mig ett magna i-landsproblem!







UPDATE: Snälla Linda har fotat sina Vagabonder för att visa hur skinnet blir efter en tid. Tack! :)

14 kommentarer:

Anonym sa...

supersnygga!

Anonym sa...

Absolut inte min stil - men jag tror de passar din! Keeper för dig alltså! :)

Anonym sa...

Snygga men jag håller med, de blänker oroväckande mycket. Eller så är det bara blixten som gör det? Om du tvekar skulle jag gå tillbaka med dem.

Linda K sa...

jolina och anna: tack, jag funderar vidare...

anna: blänket är blixtens fel. Jag mal och mal och mal...

Anonym sa...

Behåll dem tycker jag, jättesnygga och kommer att hålla länge tror jag. Hade det varit lägre klack (så att jag inte blir så lång) hade jag absolut köpt dem.

Anonym sa...

Min 13 åring pekade på dessa skor i Elle och tyckte att de var hur snygga som helst.
Tycker jag också men gå med dem hemma, känns det inte helt ok. så kommer du inte använda dem.
ewa

Polly sa...

Snygga! Men en tumregel som någon försöker lära mig är att om jag tvekar än så lite, så är det inte hundra. Och då kommer jag nog inte att bli riktigt nöjd.

Eller så var det bara en luring för att få mig på andra banor än impulsshoppandets...;)

åsa sa...

Svårt.
Inte alls min modell, men du är nog bibliotikarie nog att bära upp dem!

Linda K sa...

alla: åhå tack för alla tips och råd. I morrn efter jobbet ska jag prova dom med samtligt garderobsinnehåll och se hur dom matchar.

Anonym sa...

linda, om man inte omedelbart älskar ett par skor så kan de få bo kvar i butiken...fast jag tror att de passar dig & de ser ut att vara i lika skinn som ett par ballerinor jag har från vagabond & de blev jättefina i skinnet efter en smörjelse & lite användning. ska knäppa till bloggen får du se... men du, vad hööööga de var. jag som är en "flata" skulle aldrig kunna gå i dem.

nu kommer folk att ifrågasätta min sexualitet istället för vilka skor jag älskar, dvs flats. men det fattade ju du.

Linda K sa...

lindadarling: hahahahahahha jag fattar! ;D mmmm jag vet jag har egentligen samma resonemnag, är jag inte hundra bör dom gå tillbaka. Men jag gillar dom också! Måste prova prova prova ikväll. Gärna en bild på dina!

Anonym sa...

Måste tyvärr hålla med ovanstående. Om du inte är helt, helt 100 så ska du lämna tillbaka skorna. Tyvärr!

Anonym sa...

Äsch då. Nu frågade jag ju en sak på mailen som redan fanns i bloggen. Men jag är lite osäker på om det funkade att svara, så dra gärna iväg en pling så jag vet :)

Jag tycker fortfarande att de är snygga dock. :)

Linda K sa...

maria: mmm dom är ju det. Älta älta älta älta...