måndag, januari 2

Tråkiga kommentarer

Läste och kommentarade en bloggoutfit nyss. Då läser man ju ofta andras kommentarer också. Blev helt paff när jag såg en av kommentarerna. Rakt igenom elakt. Först undrarde jag om det kanske var ett skämt, att bloggaren och personen som kommenterat känner varann och har nån jargong. Men jag tror inte det.

Läser allt som oftast om bloggkompisar (och dit räknar jag alla vars bloggar jag läser) som får elaka kommentarer på sina inlägg. Undrar vilka det är som "roar" sig med att skriva skit om personer som dom antagligen inte känner och inte vet något om mer än det som skrivs på bloggen? Respektlöst. Fortsätt inte läsa bloggen om den stör. Om jag tycker att en blogg suger besöker jag den inte igen. Helt enkelt.

Usch vad arg jag blev nu. Har själv inte fått några såna kommentarer. Än.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gissar att det var en kommentar hos mig du läste, och nej jag känner inte alls den som kommenterade. Jag har ju turen att vara rätt så förskonad när det gäller kommentarer, tror faktiskt bara att jag har fått tre taskiga totalt, och det är ju verkligen inget om man jämför med Sara, Helena eller Engla! Men jag är lika oförberedd varje gång. Om jag får konstruktiv kritik blir jag bara glad, ibland får man inte till lyckade klädkombinationer, men kommentarer om att jag ser fet ut eller som en östtysk brottare kan jag klara mig utan. Jag blir också väldigt upprörd när jag tänker på det, och att vissa tycker att det är saker man ska stå ut med i yttrandefrihetens namn gör mig ännu mer upprörd.

Linda K sa...

agneta: du var JÄTTEFIN på fotot, skit i idioterna. Måste vara ganska sysslolösa människor som sitter och slänger iväg sårande kommentarer. För övrigt tycker jag att du har ett av bloggosfärens coolaste bloggnamn! :)

brommakärringen: tackar tackar!

Anonym sa...

Hihi :-) Tack för dina peppande ord!

Anonym sa...

Nej nej nej, det här är inget "fynd", såna kastar dom efter dig om du vet var du ska leta. Dessutom skrattar alla som nån gång suttit på en hästrygg om du går omkring i ett par sunkiga konstläderridstövlar till vardags.

http://static.flickr.com/39/101317689_88cce60ee9.jpg?v=0