söndag, januari 29

Något för var och en

Dagen har resulterat i detta:



Maken är jeanstokig, om möjligt värre än jag själv? Kollade först på reajeans men så blev det det dessa (till fullpris, brukar sluta så...) istället. Levi´s Blue Star, rykande nyinkomna till butiken. Ohhh vad dom satt, blev tvungen att behärska mig i provhytten. Provade själv ett par vad-dom-nu-hette, med röd smal revär på sidorna. Men nej.



Ser i vart och vartannat modemagasin att döskallar kommer stort i vår. Så klart sonen ska en t-shirt med nyss nämnda skalle på!



Fikade hos svärföräldrarna och hittade det här plastkulehalsbandet i leklådan. Dom skrattade gott när jag frågade om jag fick ta det. Ett riktigt kramskramsfynd!

8 kommentarer:

Anonym sa...

det är dags för "dagens beröm" (som inte dyker upp ofta, men ändå. ( : )
- och det går helt klart till Dig! tycker din blogg är underbar och det är med glädje jag läser allt du skriver! jag tycker att du har en toppensnygg stil, vad gäller kläder och smycken. du har något jag är avis på och ngt jag beundrar, och det är att du verkligen verkar ha hittat Din stil. vad du än har på dig, så passar det dig perfekt och ser jättebra ut!
sen verkar du väldigt lycklig också, och det är ju alldeles alldeles underbart! ( :
kram från sofie

Linda K sa...

sofie: tack! vad glad jag blir för berömet. trivs väldigt bra med min stil, ja. försöker komma på nytt och kombinera gammalt så att det känns nytt även om det är samma gamla plagg.
Kram tillbaka! :)

Anonym sa...

Dearest God vilka snygga jeans!! Vill också ha!!

Anonym sa...

Låter som en lyckad dag! Härligt med sådana dagar!

Linda K sa...

åsa på åsen: inte tokga alls. Inte billiga alls.

ida: ja, dom är feta :)

Anonym sa...

Haha, ja halsbandet var ju jättefint. Kul att hitta sånt :)

Anonym sa...

Vart har du köpt den urgulliga döskalle tröjan?

Linda K sa...

ju: på indiska! fanns kalsingar och strumpor och sånt också, allt lika gulligt :)