fredag, januari 13

Finfredag

I morgon får jag min kamera, då kan jag börja slänga in dagens outfit på morgonkvisten igen. Nu måste jag vänta till kvällen. Men jag är så fin idag att jag måste få berätta vad jag har på :o)

vitt Calidalinne
off white cashmeretröja med djup v-ringning Abercrombie&Fitch
jeans Ralph Lauren
skärp Vila
beige pashmina köpt i Spanien
cowboyboots Nilsson

Ojoj det är inte bara finfredag, det är fredag den 13:e också! Väljer att ignorera det.

UPDATE: Järnspikars! Lyckades på något oförklarligt sätt slänga fotot på dagens outfit i pappaerkorgen och nu är det borta. Stupid is as stupid does. Nu sitter jag i myskläder och orkar inte sätta på mig dagens outfit för plåtning igen. Ja ja jag kan ju köra en repris snart.

UPDATE II: Det är inte bara finfredag och otursfredag, det är blomfredag också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kollade outfiten igår och det var nästan skrämmande! Jag hade nämligen själv på mig Grå Filippa K kostymbyxor, vitt calidalinne, v-ringad cashmeretröja i mörkgrått, silvergrå sjal med sammetsdetaljer och svarta stövletter.

Men visst var vi snygga! Jag för en gångs skull och du som alltid.

Linda K sa...

marie: iiii spoooky! Snygga var/är vi :D