söndag, januari 22

Cheap monday

Igår var jag och maken på middag hos goda vänner. Värden hade snyggsnygga Cheap Mondayjeans på. Inspirerades att gå och kika på Weekday idag (när sonen nunnade sött i vagnen). 400 spänn för ett par coolers jeans. Dessutom var det halva priset på vissa modeller. Aaaahhhh! Klämde på ett par Acne lost and found också. Orkade bara inte prova nåt. Fullpropppad med varma kläder, inklusive långkalsoner. It´s a no-no. Dessutom skulle jag faktiskt inte ha några jeans. Lämnade butiken tomhänt således. Jo sonen tog jag med mig :P

7 kommentarer:

Anonym sa...

halva priset på cheap monday! got to go there then!

anna sa...

Är det bara jag som tycker att den modellen är hemsk? De är snygga på vissa, men långt ifrån alla kan bära upp dom....definitivt inte jag....

Anna sa...

Jag köpte ett par svarta Cheap Monday stretch, stuprörsmodell för någon månad sen - trivs grymt bra i dem. Var rejält förvånad när jag provade dem och de satt så bra. Kan absolut rekommendera.

Linda K sa...

sigrid: jaaa skynda fynda. Förresten, jag älskar dina outfits, du är supersöt jämt!

anna: har faktiskt aldrig provat ett par CM, men jag tycker dom ser himla läckra ut på andra. Får ta mig i kragen och slinka i ett par snart...

anna: mmm jag gillar stretch! Haru bild på bloggen?

Anonym sa...

Ojdå, då kanske man ska ta sina sista slantar och vandra dit.. har de någon modell med hög midja? Provade Tube igår och blev förälskad!

Linda K sa...

sara: kollade inte in alla modeller. men de jag såg såg prima ut. Bl a en modell jag nog hadel agt vantarna på om de funnits i min storlek. Lagom slitna, lagom blå. Åhå.

Anna sa...

Ska göra en insats och fota lite kläder till bloggen..... snart. Tycker bara inte att kläderna blir så tjusiga på bild med mig i :-)