torsdag, januari 12

Tänkte så rätt - blev så fel

Usch! Polly, som fyller år idag dessutom, lovprisade min Tigerkofta. Kom på att jag sett en sån i en second handbutik, så jag tipsade henne. I kommentarerna. Öppet för vilken läsare som helst att ta tipset. Vilket naturligtvis skedde. En kvart innan hon ringde hade nån annan hunnit före, efter att ha "blivit tipsad". Skulle såklart mailat Polly direkt. F*n vad dumt! Det var ju födelsedagsbarnet som skulle haft koftan.

Så hallå hallå i cyberspace, om nån har tröttnat på sin Tigerkofta, hör av er till Polly!



UPDATE: Oj oj nu blev det lite dumt. Köparen av koftan hörde av sig till mig. Hon hade inte alls läst mitt tips utan sett Tigern "själv". Och nu känner hon sig dum. Det var inte min mening att anklaga köparen, tyckte bara så synd om min tilltänka koftägare. Alltså, nyblivna koftägaren: grattis och var glad! Tilltänkta koftägaren: det kommer flera chanser!

3 kommentarer:

Polly sa...

Till stackars Ewa! Jag har ett personligt meddelande till dig i min blogg - stort grattis till ett riktig kap!

All lycka!! :)

Anonym sa...

det är tanken som räknas!

du...vad är det för HMtröja du har på dig idag? störtsnygg i all sin enkelhet.
och pashminan...ojojoj.

Linda K sa...

polly och ewa: dramatik på hög nivå! Allt väl till er båda! Blir det inget köp så behåll kjolen också, det ska ju vara ett set! :)

lindadarling-linda: den grå är en Logg, mjuk och len som en babyrumpa :)

Pashminan lovely, ja.