tisdag, januari 24

Kärlek vid första ögonkastet

14 kommentarer:

Sunflower sa...

Det är så man blir lila (favvofärg)av avund, men jag är glad för din skull! Bär den med glädje! :)

Anonym sa...

Pretty! Nu är man omåttligt avis!:)

Polly sa...

Där är den ju! Ååååååååååååhhhhhhhhh!

Anonym sa...

Supersnygg, och det bästa är att den bara blir finare med åren!

Anonym sa...

och den är alldeles riktig
ewa

Anonym sa...

Den är RIKTIGT nice den väskan!

Anonym sa...

Det här är porr för väsktokiga.

Anonym sa...

behöver jag säga att jag är avundsjuk. Men inte svatsjuk, jag unnar dig de underbara väskan. Personligen tycker jag man borde få väskbidrag av saten, en designerväska vart femte år.

Anonym sa...

Gärna av saten, men staten kan också bidra tycker jag :)

Glamourbibliotekaren sa...

Grattis!!

Linda K sa...

alla: tack alla! håller med om det där med både saten och staten :D

Anonym sa...

Kul, kul, kul! Hmm, undrar varför jag plötsligt blir sugen på choklad?!

Linda K sa...

linda g: fniss :)

Linda K sa...

stina: ha ha ha! TACK! :)