fredag, januari 13

Tur i otursdagen

För att vara fredag den 13:e har jag haft en otroligt turlig dag. Helt galet turlig faktiskt.

  1. Snälla rara Ewa meddelade att jag kunde få hennes Tigerkjol, den som matchar min kofta/kavaj, eftersom hon aldrig använder kjol själv. Hurra, den har jag letat efter så länge. Kommer på posten nästa vecka. Tack Ewa!

  2. När mulberry.com hade rea försökte jag köpa en Bayswater (inte chokladen, den reas ju inte, men en annan i krocko). Köpet gick igenom men dagen efter fick jag ett mail om att väskan tagit slut och att jag inte skulle få nån. Skrev ett mail med allt snyftsnyft jag kunde uppbåda till Mulberry, och idag fick jag svar. 20% på valfri väska jag beställer, som kompensation. Gissa vem som har beställt vad?

17 kommentarer:

Anonym sa...

du menar inte???? choklad???? nääää.... jag kan inte tro det... tell me pöllizze :)

Linda K sa...

sara: jag tror det nästan inte själv... :S

Anonym sa...

Oj! Vad kul, grattis kanske man kan säga? :)

Anonym sa...

Är det sant?!?! Vilken otroligt härlig tur-i-oturen du har : )!!
Det är ju helt sjuuukt... sånt flyt tjejen!, är otroligt glad för din skull!!

Linda K sa...

anna och helena: tack! Lite i chock ännu...

Anonym sa...

haha.. jag förstår det : )

Anonym sa...

haha snacka om tur!!! Grattis :)

Linda K sa...

anna: mmm, rätt otippat en dag som denna. Tack :)

Anonym sa...

OH MY GOD!
grattis grattis grattis! jag är så GLAD för din skull!

Linda K sa...

linda: tack söta namne!

Anonym sa...

Vad roligt!
Stämmer in i gratulationskören!!

Linda K sa...

ida: merci boco! (nej jag kan inte franska utan schansar lite vilt på stavningen)

Polly sa...

Woohoooo! Megagrattis!!!! :D

Anonym sa...

Nämen jisses, jag vill också har otur med en mulberry-beställning så jag kan få en Phoebe i choklad! Grattis till ett superköp!

Linda K sa...

polly: taaaack! :)

hotspot: trodde inte dom skulle bry sig men mitt snyftmail tog uppenbarligen skruv. Kolla Mulberryrean på NK och Birger Jarls gatan?

Anonym sa...

Fantastiskt härligt! Grattis! Känns bra att veta att en bibliotekarie beställt denna sak, då känner sig denna bibliotekarie inte lika tokig (som många tycker att man är när man vill ha en "B") som sparar till en.

Linda K sa...

linda g: you go, librarian girl! Mer B till bibliotekarierna!