torsdag, januari 13

Egoboost

I´m nothing special
in fact I´m a bit of a bore
when I tell a joke
you´ve probably heard it before

Så skulle jag lite mediokert och ABBA:ish beskriva mig själv. Därblir jag smått generad och jätteglad när två andra bloggerskor skriver så här

hon är en riktigt härlig människa, både på och utanför nätet. smart, cool, snygg och rolig.
hon har en aura runt sig som får rum att stanna upp.
hon tar plats, på ett fint sätt.
vacker som en dag och med en garderob att bli grön av.

Himmel! Tack!

5 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Kunde inte sagt det bättre själv. Du är en sann insprationskälla och ett glädjepiller i vardagen!

Att ha det gott sa...

det där kan jag skriva under på

Linda K sa...

båda: gulle er!

Ulrika sa...

..om du är "bit of a bore" vad är då vi som läser!? ;) Tycker du förtjänar berömmet, stämmer bra så vitt jag vet dessutom!

Linda K sa...

ulrika: jag menade mer som person bland andra. skriva är jag ju duktig på ;D