lördag, januari 29

Enligt min mening

Tack så mycket för alla förslag på kloka och roliga och tokiga ord! Jag har fnissat, tänkt till och känt mig galet träffad av vissa.
Den kloka mening som åker upp på min whiteboard på måndag föreslog Mia med motiveringen: Själva citatet är ju inte så snyggt i sig själv, men jag gillar verkligen innebörden och tycker det är på pricket Linda K:igt. Och det är det verkligen!
"Det är inte hur du har det, utan hur du tar det"

Om jag någon dag känner mig riktigt kaxig byter jag eventuellt ut det mot Jannes:
"I´m the queen of fucking everything"
 


Så Mia, maila mig din adress så kommer ett pris. Janne, du med!

14 kommentarer:

Unknown sa...

Men oj! Vad glad jag blir! Tack!

Lägger ut min mailadress här ifall det är någon annan som vill skicka något pris :D

wallin.janne@gmail.com

Anonym sa...

Fast Jannes citat kommer ju från Linda Skugge! Hon bloggade till och med om en ring hon har med citatet graverat.

Anonym sa...

Fast det är inte Skugges citat heller så.....

Grattis Mia och Janne!

// Jenny

Linda K sa...

janne: håller tummarna! :D

anonym: fast vad spelar det för roll var det kommer ifrån?

jenny: eller hur ;)

Anonym sa...

Nej, det är klart. Kan man inte ens komma på sitt eget citat utan måste utlysa en tävling om det så spelar det förstås ingen roll :)

Åsa sa...

Ät inte själva poängen med citat att någon annan har sagt det? Om jag får en whiteboard någon gång tror jag att jag tar och norpar queen-citatet;)

Klanis sa...

jag norpade det första citatet redan när jag såg det i kommentarsfältet. Tycker det är klockrent! :-)

Linda K sa...

anonym: oj, en bitterfitta :P

flicka: helt rätt :D

klanis: !

Agge sa...

"The best things in life are not things"

Har varit mitt mantra genom livet.

( Och nu har dessutom Cubus kommit ut med en tisha där detta står - jag känner mig lite smutsig på något sätt ;-) )

/Agge

Sanna sa...

Eh vad var det för kommentar att kalla någon??

sagt o gjort sa...

I'm the queen of fucking everything, det var banne mig det bästa jag hört. Jag tar det uttrycket. Tack!

Linda K sa...

agge: ;)

sanna: menar du min? tja jag tycker inte anonyms kommentar var speciellt trevlig.

sagt o gjort: you go :D

Sanna sa...

Ja jag syftade på din kommentar. Bara förvånande otrevligt. Men hey, det är ju din blogg....

Maria sa...

På Bluebox finns det flera olika produkter med "Queen of..."-tryck:
http://bit.ly/i9PUYV