torsdag, januari 20

Hopp om vår

Vad kul! Swedish Hasbeens hjärta H&M. Såna här vill jag ha!



10 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh! Det vill jag också! Tack för din fina inspirerande blogg.
Som chef, har du något kanontips på vad man ska göra för att knipa jobbet. Ska på intervju imorgon. En tjänst som ligger i gränslandet till det du gör.

Tack på förhand!
M i Vås

Livet runt 30...5 sa...

Hade jag kunnat tänka mig om jag inte fick blåsor av allt som inte heter barfota.

Peace in mind sa...

Står det inte typ Linda K på de där pjucken? Tycker jag iaf!

Linda sa...

Oooh...vad fina! Jag vill ha de röda som jag precis bloggade om :)

anna sa...

vilken briljant idé!

Att ha det gott sa...

Toppen för mig som har ett elakt knä
men ändå vill ha snyggt på fötterna

Vesnas vardag sa...

Riktigt fina. :-)

Anonym sa...

Okej nu försöker jag göra inlägg igen
Handskar sökes vin vin röda tunna mjuka halvlångt skaft.
ewac

Linda K sa...

M i vås: tack! vad spännade. jag har varit med och intervjuat en del, och de personer jag får upp ögonen är de som är lugna, hellre tänker efter en stund om det behövs än levererar klichiga standradsvar. var dig själv, det märks! jag håller tummarna :)

livet runt 30...5: aj!

pim: det gör det! under :P


linda: rött e sött :)

fru a: !

att ha det gott: helt rätt :)

vv: mmm :)

ewac: ok, så fort jag hinner!

Erika sa...

Åh...de röda får gärna flytta in hos mig. Hoppas de kommer till min sida staterna (finns ingen webshop häröver tyvärr).