måndag, januari 24

Man vet att det är måndag när allt man kan tänka på är...

11 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Jag har just ätit en kexchoklad

Linda K sa...

att ha det gott: aaahhh.

Anonym sa...

Jag syndar just nu, en kopp kaffe med två små bitar mörk choklad med hallon....mmmmm! //Linda

Åsa sa...

Jag vet! Choklad är det enda jag kan koncentrera mig på. Jag som skulle börja nytt sundare liv idag :(

Linda sa...

Ja och vin!

Sofie sa...

Inte bara jag då! Men det slog mig precis att jag lyckats hålla mig ifrån det..

Pia Wester sa...

Sitter med en kopp varm hemlagad as we speak! Eller as we blog, snarare.

Linda K sa...

alla: måndagar är helt chokladvärst!

tant t sa...

I'm with you!

hallinbloggar sa...

Det är den där julen som ställt till det!

Linda K sa...

tant t: phu.

hallinbloggar: man är chokladförgiftad!