onsdag, januari 26

Länkkärlek DELUXE

Jag har varit kass på att dela ut bloggkärlek på sistone. Fullt upptagen med att snappa upp bloggtips på andra bloggar. Helt enkelt skickar jag tonvis med Länkkärlek deluxe till alla bloggare som finns med i min Prima Bloggar-lista till hög... vänste... höger. Jag läser er så gott som dagligen och ni är en underbar blanding av sött å salt. Älskar!

UPDATE: Ja för vänster skulle det ju bara bli om man stod inne i bloggen och tittade ut. Och det gör man ju inte.

Okej. Tack och hej.

5 kommentarer:

tant t sa...

Är väldigt, VÄLDIGT imponerad av att du hinner med alla! :)

MiaShopping sa...

Det är farligt (och säkert inte tillåtet heller) att läsa din blogg på arbetstid. Jag skrattar högt och folk tittar undrande.

Att ha det gott sa...

Man tackar

sagt o gjort sa...

Du får en stooor semla som tack!

Spiro sa...

Då säger jag tack så mycket för det (trots min usla uppdateringsfrekvens på senare tid...)!