fredag, april 4

Storlek... 10?


32 kommentarer:

Anonym sa...

Gud så gó! //B

Linda K sa...

b: en skrynkeltass :D

C. Meow sa...

Har ju fotfobi men oj ... den var gullig. Och tår som små potatisar :)

Anonym sa...

Vad ni matchar varandra idag! Ni är lika coola båda två! :)

Anonym sa...

Men Linda nu får du sluta genast! Är okej tillfreds trots BF+2...tills man tittar in här...ååååh vill ha vår bäbba NU!

Anonym sa...

Jag kan inte fatta att man faktiskt har haft sådana där små fötter. Jag är nog inte så smart.

Linda K sa...

camilla: liten och helt ofarlig :D

sophie: vi grunnade länge och bestämde oss till slut för grått!

annalena: det är bara för att få sprutt på din bebis! :D

anna krimskrams: jag fattar inte heller. jag är övertygad om att jag föddes med storlek 40, minns inget annat :P

Anonym sa...

Men oj vilken sötfot!

Kajsakarin sa...

Du vet att Street har barntema 31/5 - 1/6? Massor med snygga designgrejer! (säger jag som har bokat bord och ska sälja sånt som min kära mor skapat - i mormorsrutor, supersnygga hakklappar etc)
Oops, gjorde jag reklam här nu?

dddd sa...

Min fot är inte alls så där söt. *avis*

;)

Smartasmia sa...

Russinfossing:-) Min är nästan lika skrynklig...men av helt andra anledningar;-) Och jisses amalia vad fina bönor till höger idag! Matchade och allt:-)

Anonym sa...

http://everlonn.bloggagratis.se/9601-tavling/

Hittade denna, kanske något för er...?

//Kojja

Anonym sa...

ooh, jag vill låna!!! :)

Linda K sa...

helena: gofot!

kajsakarin: vad kul, då måste jag dit!

miss kyd: tittar på mina egna och konstaterar samma sak.

smartasmia: ha ha ha! :D

kojja: ja kanske det!

sofie: alla som vill får snosa :)

Anonym sa...

tänk om man hade så mjuka fötter, som luktade så gott...

Linda K sa...

hedgehog: så att folk ville gosa med dom :D

Anna K. sa...

Gud så gosig fot. Förstår att den pussas ofta :) Trevlig helg fina du :)

C. Meow sa...

Men Linda K - vi kan väl komma överens om att det inte dyker upp andra, större och mer otäcka fötter här i bloggen?? :)

Peace in mind sa...

Säger som Camilla, större fötter än tior vill vi inte se...

anna sa...

åh, ljuvliga bebisfot... vad fina ni är idag!

Solrosfrö sa...

En sån mjuk fot önskar jag att jag hade i mina vagabondsandaler i sommar... men då får här hyvlas :)

Gagga sa...

Goaste goaste fossingen! Så liten så den försvinner i mina skapelser, men hinner kanske växa ur dem innan nästa kallperiod. Asch jag stickar väl större då :)

Anonym sa...

Man fàr lust att ta en tugga. Bara sàdär för att smaka.
Grattis till lilltjejen!

Anna K. sa...

Jag har blivit med loppis. Snälla, rara vill du vara gullig och länka :D under dina bloppisar.

http://annasbloppisprylar.blogspot.com/

Linda K sa...

anantje77: den pussas titt som tätt ja. tack detsamma :)

camilla: ok jag lovar att inte visa mina egna :P

anna funderar: uppfattat!

fru a: tack :)

jessika: samma här!

gagga: nej dom är prima att ha utanpå, som små skor ungefär :) Något säger mig att dom även kommer att vara poppis på nallar och dockor i framtiden :D

cupen: man vill nafsa ja :D

annatje77: självklart!

Anonym sa...

Men så söt! Hej hej, vet inte om du har sett det redan, men jag är tillbaka i bloggetern igen! ♥ Hoppas allt är bra med dig, du var ju en av mina "första bloggar" som jag läste på den tiden det begav sig... :-)

Linda K sa...

husmusen: hej hallå, jag tittar in! :D

Anonym sa...

Äntligen en levande flickevarelse med mindre fötter än mig! Man vill ju dessutom nästan knapra i sig de små bebbetårna.

Linda K sa...

kajsa: ja vore dina mindre vore det ganska läskigt ;)

Anonym sa...

Tänk att få ha njuta en sådan liten fot i sin hand.Underbar liten fossing.

Linda K sa...

intressesmurfen: oh ja, ljuvliga :)

Linda K sa...

intressesmurfen: oh ja, ljuvliga :)