måndag, april 14

F´låt

För länge länge sen fick jag en förfrågan från VeckoRevyn om jag ville vara med och testa deras nya sajt. Javisst det lät ju kul, så ja tack.

Sen gick det en massa tid, det sköts upp på grund av tekniska problem eller vad det var. Och så plötsligt skulle man testa testa testa och tycka till til till. Då var jag höggravvo och hade kanske inte helt fokus inställt.

Ja, och sen har det inte blivit så mycket testande för min del. Som tack för hjälpen trillar det ändå in VR-nummer till mig. Skäms lite.

Men ändå. En främling.

11 kommentarer:

Annie - PD sa...

Samma här - jag var inne och tittade men hann inte så mycket mer. Heja VR som ändå skickar, sprider good will :)

Linda K sa...

annie: ja det är snällt :)

Sincerely Johanna sa...

Jag skulle få vara med men det blev inget mer efter det att jag tackat ja till erbjudandet men ändå kommer det tidningar i brevlådan. Undrar hur många nummer det blir?

Ann sa...

Men va sjutton! Jag har inte blivit erbjuden. Varför inte??
Men ha en mysig VR-läsning.

Sara sa...

Men det är väl tanken som räknas? ;)

Smultronstället sa...

Ang hårborsten så har jag en Mason p borste, den för ca 1500kr och jag tycker den är värd varje krona. Men så tänker jag behålla den ett bra tag också. Man kan som sagt få borsten lite billigare på hund/kattshop. Pojkvännen som kan ha åsikter om dyrare inköp tycker tom att den är väldigt bra.

Glamourbibliotekaren sa...

"... så känner jag för dig, jag ber dig, låt mig få ve-eetaaa..."

Anonym sa...

Jag testade och gav både ris och ros men har inte sett någon tidning. Kanske gav jag för mycket ris?!

Linda K sa...

johanna: fem sas det mig :)

familjen v: du är ju inte i landet! :D

sara: och jag tänker så det knakar!

smultronstället: jag funderar på den mindre varianten, betydligt billigare :)

glamourbibliotekaren: ja kontrar med la de svinga la de rock´n roll la de svinge till du mister all kontroll... :D

miashopping: ho ho du straffades kanske? ;) kan trösta dig med att det kanske inte är världens bästa tidning...

Mie sa...

Och jag med... tittade en gång o nu kommer tidningen. Lite skämmigt är det;)
Krya på er!

Anonym sa...

Hej! Vad bra att du får dina tidningar, det är ju jag som tackar för att du ville ställa upp, vi fick otroligt mycket bra feedback - och självklart både ris och ros. Vi har gått igenom listan, och många idéer kommer vi att sätta till verket. Det är ju ni besökare som bestämmer vilket innehåll och vilka tjänster vi ska satsa på, always. Mitt mål är att vi ska finnas där och göra vardagen glammigare och trevligare! Med glada hälsningar/Ebba