tisdag, april 15

Profil Linda K

Jag utvecklar lite. Jag ska alltså gästblogga på Maria Nova, på obestämd framtid. Så länge det är kul, och förutsatt att andra tycker det är kul såklart. Så jag är en av deras profiler nu. Bland dessa finns även Linda Skugge (oii oii) och Fotbollsfrun. Jättekul, känner mig lite som en kändis!

Linda K:s vänsterprassel fokuserar jag på vad en mammaledig fyller sina dagar med. Det vill säga skor och kläder! ;D Och här på Linda K, ja här är jag som jag alltid är. Snälldum mot Engla, säger negerboll och talar mig varm för cykelhjälmen.

16 kommentarer:

Åsa sa...

U go girl! Alltid kul med nya utmaningar!

C. Meow sa...

Så det här är Linda K vilda sida ;)

Anonym sa...

Dubbelt upp av Linda K = tummen upp! :D

Anonym sa...

Toppen, det var alltså det du hummade om i Humlegården :) Ungefär vad jag misstänkte, men jag gissade på en tidningsredaktion. Och här blottar jag min okunnighet: Vad _är_ Maria Nova? Försökte hitta någon förklaring, men det finns inte vad jag kan se. Hör det till någon tidning eller vad? Grattis, ska bli kul att få dubbelt så mycket av dig!
/Sofia

Annie - PD sa...

Maria Nova ägs av Unibet (som även kör Maria Bingo) och framställs som ett kvinnligt nätverk.

Eftersom jag jobbat inom konkurrerande verksamhet misstänker jag förstås (hehe) att det är ett förklätt och lite snyggare sätt att ragga kunder till deras exremt dyra bingosatstning som inte riktigt nått alla mål.
Webbbingos främsta målgrupp är tjejer som undertecknad och Linda K så kom igen nu och signa upp er för lite bingospel ;)

Anonym sa...

annie - pd:
Bingo? Bingo! Som i Bertil 12; etta tvåa? På nätet? Fattar nada, men jag blev lite förvånad att det inte fanns någonting i stil med "hej och välkommen till Maria Nova, vi är ett nätverk som drivs av bla bla bla och riktar oss till A, B och C". Men jag tänker att jag kanske också letar dåligt. Bingo, nej tack! Linda K, ja tack! :)
/Sofia

Anonym sa...

Kul, jag hänger på dit också!

// Jenny

Linda K sa...

stumpan: tack :D

camilla: ha ha ha mitt subconscious eller nåt :D

anna krimskrams: bock och bug :)

sofia: det är en community typ, ett nätverk för kvinnor som startade i januari. bygger på medlemmarnas medverkan :)

annie: oj oj bingo är nog det sista jag tänker ägna mig åt. men skit i spelet och kom till mig :D

sofia. rätt väl j mig, välj bort bingo! :P

jenny: hurra :D

Borsökna Östergård sa...

Oavsett allt. Kul och grattis!!!

Anonym sa...

Tuuurr för dem att du är där, Skugge och Fotbollsfrun vad är det för änna?

Anonym sa...

Vill bara säga att du fyller mina dagar med många sköna skratt och nu blir det dubbelt upp, oj oj oj... hälsningar från maja som bara läser andras bloggar en är för lat för att börja själv : )

Linda K sa...

ankiefontän: tack :D

lippgloss bitch: kan man fråga sig ;D

maja: tack! jättekul att höra :) skönt att vara lite lat.

Anna ser dej sa...

Yeaya! Vad kul - det blir två gånger Linda för mig då:D

Linda K sa...

anan ser dej: tre! vi måste ses och fika :D

anna sa...

kul med vänsterprassel, jag har inget emot att spela med i ditt dubbelspel... ;)

Anonym sa...

Kul som alla andra skriver! Jag brukar kolla vad som händer på Maria Nova och det finns mycket att hämta där. En av mina favoriter är AnnikaMarusarz så tjekcka upp henne och se upp för de nya bloggkommentatorerna.