måndag, april 28

På jakt efter...

...gult! Är han måntro före sin tid, sonen?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till, annars får han en gul keps när han börjar skolan... om han orkar vänta tills dess!

En fråga: Jag har för mig att du någon gång visade en bebis-body med texten ": "Jesus loves me" eller snarlikt. Drömmer jag? Eller har jag sett den hos någon annan, knappast hos Engla, va?

Åsa sa...

Oj, jag misade visst STORA debatten här igår:) Fanastiskt vad folk engarerar sig i småsaker, som presenter till barnkalas och cykelhjälmar. Rätt festligt faktiskt. Lycka till med gul-jakten!

Solrosfrö sa...

Brås väl på mor sin ;)

Sus sa...

gult drar till sig småflugor :)

Lisa sa...

Nu gör jag sådär som man inte ska, kommenterar en kropp i anslutning till graviditet, men du ser galet slank ut på dagens bild! Slimmad, liksom. Är det mirakeltrosorna från Twilfit eller har du hurtbullat?

Anonym sa...

Jag tycker att det är störigt när du länkar till din andra blogg (är det för att få fler besökare där?), det känns lite som att du "tvingar in folk" på den andra bloggen...

Linda K sa...

maria: ha ha ha! "en främling en jesus" har tilde på en body! :D sonen valde en röd keps istället.

stumpan: ha ha, det var ingen stor diskussion direkt :P tack!

jessika: före min tid? tackar :P

sus: det kanske är det han vill åt ;)

mrs n: åh tack. nä inga mirakeltrosor på idag. är väl så skaterliga på väg neråt, nåt kg i veckan :)

anonym: ja anonym, du MÅSTE klicka på länken, det vet du väl? ;)

Solrosfrö sa...

Apselut!

Åsa sa...

Och inte nog med att man måste klicka du tjänar ju hela 10 öre per person (och dag eller vecka eller nåt va);)

Linda K sa...

jessika: :)

stumpan: ha ha ha ja nåt sånt är det väl :P

Anonym sa...

Gult är så busglatt, jag blir glad av att se ungar i den färgen. Exit har gula barnkepsar. Min yngsta vill ha en "solkeps" så det var bara att verkställa beslutet.