onsdag, april 23

Äntligen!

Om vi nu flyttar fokus från det som pöser ut på sidorna kan vi konstatera att JAG KOMMER I ETT PAR VANLIGA JEANS! Jag kan knäppa knappen. Jag kan sitta ner i dom.

Men rätt ska vara rätt, jag ska villigt erkänna att det är ett par stretchiga varianter med midjan i höjd med skåran i häcken. Alltså ingen mage för plagget att ta hänsyn till. Ett par gamla Fornarina som legat på vinden ett bra tag. Men en främling, jag är glad! Vill inte ta dom av mig, trots att jag har fler kläder att prova.

UPDATE: Och Singapore-jeansen också! Lord have merci!

11 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Så härligt! Minns känslan ;)

Linda K sa...

jessika: inte dumt inte dumt :D

Anonym sa...

Wooohooo...härligt! Själv kom jag nog aldrig i mina gamla jeans.

Linda K sa...

beyond sötsur: hm, de andra återstår...

Sara sa...

Oj, vilken grej... Fast jag som är i 3e månaden börjar växa ur mina. Och längtar efter att legitimt få köpa mammakläder. Men det går över säger dem? ;)

Jo sa...

Grattis! (om man nu får säga sånt i dessa tider då det gnälls om vikthysteri på bloggar..) Jag känner också igen det, fast inte pga graviditet, jag var bara okynnesfet :) Men det var ändå skojigt att komma i en annan, bättre storlekt :)

Anonym sa...

GRATTIS! Det måste ju vara helt underbart att komma i sin tidigare garderob igen! Har själv några byxor som jag vill krympa in i.....

Måste bara säga att jag gillar ditt halsband - är det två guldhjärtan, i olika storlek? och får man fråga var det är köpt?

Linda K sa...

sara: det är mysigt att börja med mammakläder, och underbart att slippa dom sen :)

jo:alltid kul att göra framsteg :)

anonym: tack! fortfarande mycket jag måste krympa för att komma i.

halsbandet har jag komponerat ihop själv av olika gulhängen. två hjärtan och en bokstav :)

Fåfängan sa...

Underbart skönt att ha sina egna, va? Hm, själv kommer jag inte i de riktigt smalaste än, efter tre månader. *suck*

dddd sa...

*sjunger mercilåten och är jätteglad för Lindas skull*

:)

Linda K sa...

fåfängan: jag kommer inte i de flesta på ett bra tag, men tack för stretch! ;D

miss kyd: yey! :D