måndag, april 7

Puss


41 kommentarer:

Anonym sa...

Men åååh vad fina ni är! (och kläder har du bytt ser jag)

Anonym sa...

Men åååh vad fina ni är! (och kläder har du bytt ser jag)

Linda K sa...

annalena: gårdagens :)

Anonym sa...

Åh vilken fin bild! =)

Smartasmia sa...

En puss på maten:-)

Anonym sa...

vilken fin bild, jag vill också pussa en bebis :)

Anonym sa...

aha! tänkte-inte-på-de =)

Åsa sa...

...och du har jeans på dig!

karro sa...

vilken underbar bild!

Spiro sa...

Säger som alla andra: Superfin bild! Men jag väljer att lägga till:FUSKIGT JU!!!

Anonym sa...

Urfin bild! Och ni har det så rackarns snyggt hemma också!!! Kan man anlita dig som homestyling konsult :-)?

Ann sa...

Puss puss från mig oxå!!!

kram Ann

Petra sa...

Vackra!

Anonym sa...

vilken fin pussbild! mamman och dottern matchar vitt. vitt är fint och väcker sommarlängtan. trevlig måndag!

Peace in mind sa...

Båda är bedårande barn av sin tid:)

Annie - PD sa...

Så fiiiina :D
Kram på er!

Borsökna Östergård sa...

Nämen åh, vad fint. Vad sugen jag blev på bebbe. Bara helt plötsligt.

Anonym sa...

Vilken mysig bild!

C. Meow sa...

Vilken kärleksbild :D

Solrosfrö sa...

Harmoni, kärlek och lycka!

www.jansdotter.net/blogg.asp sa...

Men åh nej. Måste du plåga oss sentimentala gravida med en sådan fantastiskt fin bild som framkallar hjärtsmärta (den goda sorten) och tårar?! Fin mor, fin dotter!

Linda K sa...

alla: tack! *rodnar lite*

Anonym sa...

Kan du inte ha ett "hemma hos-inlägg"? Du verkar ju ha det himla fint hemma.

Anonym sa...

Linda du skriver en av de bästa bloggarna jag läser, så fyndigt och roligt och på senare tiden bäbamysigt. Jag är glad för dig! Jag är blott 17 år tänkte jag också informera om, så jag kanske jämnar ut medelåldern av dina läsare, vad vet jag. Jag är själv lite fasdcinerad över att jag tittar in hos dendärbibliotekarien varje dag, men det gör mig glad.

Anonym sa...

Vilken vacker bild :). Och som vanligt en vacker Linda. Du är så bra. Så bra helt enkelt. Ha en ljuvlig måndagskväll!

Linda K sa...

viktoria: jag är inte så förtjust i hemma hos. visar lite ibland istället, ok? :)

smilla: hej! vad kul att höra, blir jätteglad. åh, 17, lev livet och ta hand om dig :D

laura: tack söta, detsamma!

Anonym sa...

vilken fin bild!
waah! jag är så avundsjuk på din odd molly-kofta!! >.<

Sincerely Johanna sa...

Men se nu har Odd molly koftan åkt på. Ja du sa ju att den skulle sparas till postbebbe. Och VILKEN bild Linda, fäller en tår blödig som jag är. Så vacker.

Linda K sa...

josefine r: den är helt underbar, koftan. skaffa! :)

johanna: japp koftan funkar nu :D tack tack!

Anonym sa...

Vilken lycka. En bild att bli glad av. Åh.

(On another note: visst är det lite coolt att en tjej i New York stickat egna "Linda K's Yummy Mummy Wristwarmers"! http://farm4.static.flickr.com/3107/2387828618_dae5684844.jpg)

Polly sa...

gossegos! Jag vill hålla bäbin!

Anonym sa...

Åhh vad underbart, blir grymt sugen på en trea...!

/Linda

Världen är liten… sa...

Jättemysig bild på dig och lill-bebben=o). Har precis hittat din blogg via min kära vän U. som också är bibliotekarie. Hon insisterade och sa:
- Du bara måste läsa min favoritblogg, Linda K!

Dels ville hon dela med sig av en superb blogg, men mest för att jag skulle få en tydlig målbild av något som inte är helt offentligt ännu....

Londa sa...

Men... jag blir alldeles tårögd - det är så fint! Ni är så fina!

Anonym sa...

Ni år så söta tillsammans! Måste erkänna att jag är väldigt nyfiken på tavelsamlingen i bakgrunden;) /Adina

e sa...

Blir så gladfnissig när du visar bilder på dottern för hon är så liten. Och jag fnisar inte åt dottern, för hon är så söt att man inte kan vilja annat än ha en likadan. Men åt det är så gulligt att hon är så liten. Sonen vägde nog 1,5 kg mindre när han anlände men det verkar jag ha glömt. Bedårande är hon i alla fall.

Linda K sa...

sexy lexy: åhå! du får ta åt dig äran :D

polly: och det får du! :D

linda: Man blir lätt det :)

världen är liten: åhå, vad spännande! lycka till och välkommen åter! :D

londa: tack!

adina: tack! då får jag väl skylta med den framöver nån gång :)

e: ja dom är så minipytte att man inte fattar det sen när dom växt till sig lite :D

Sama sa...

Åh så fina ni är!!

Linda K sa...

sama: tack :)

anna sa...

vill bara instämma här på "sluttampen": vad ni är fina! (längtar, längtar... och går på ett möte till så länge...)

Linda K sa...

fru a: snart snart :)