måndag, april 7

Åh åh det ligger i luften

Dottern och jag gick en långpromenad med vagnen idag. Trillade förbi mitt lilla centrum för strumpbyxor och påvemössor. Allt kändes så vårigt och ekologiskt att jag fick med mig ett par shorts hem. Valde vilt mellan militärgröna och marinblå.

Jag har aldrig varit den som tar med båda hem för att "det är ju så användbart". Ett plagg köper man för att man gillar det unika plagget, inte för att man vill ha fem likadana modeller i olika färg. Basta. Så det blev de blå.

Och sen en härlig utevistelse på det.

3 kommentarer:

Atomflickan sa...

Så du är heeelt säker på att det inte blir ett par militärgröna också då? ;)

Ni är så fina på bilden nedan. Så otroligt fina.

Solrosfrö sa...

...nånting e på gång... Själv har jag bloppat ett par långa jeansshorts och en kjol från dAhrling idag :) *nynnar*

Linda K sa...

atomflickan: bombis ;D tack!

jessika: coolers! :D