onsdag, april 9

Live is life

Jag sitter här och kollar nätshoppar i brist på la dolce vita. Det kom en H&M-katalog i brevlådan också. Med som vanlligt noll och nada intressant. Utom dessa (now look at the picture, please) som jag tack vare Notes-Karin redan investerat i. Schyssta sommarbraxor, serni. Annars mest same old.

Fick också en rabattlapp om 40 procent på "din favoritartikel" från LaRedoute. Tyckte det lät småtrevligt tills jag såg det finstilta om att min favoritartikel måste kosta minst 900 kronor och att min favoritartikel inte redan kan vara prisnedsatt. Då tyckte jag istället att det lät totalt ointressant. Som nästan alltid när det gäller LaRedoute.

Ja bild från H&M såklart.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Neej, det funkar om man beställer för mindre, jag har provat! Så det är bara att shoppa på, grymt trevligt erbjudande =)

Sincerely Johanna sa...

Så tycker jag att det har varit de senaste åren nu. Nada i katalogen alltså. Ska jag mot förmodan handla på H&M får det bli i butik. Och snålt av La Redoute.

Linda K sa...

anonym: varför står det då så? hm, kanske testar...

johanna: katalog suger, butik duger :D

Anonym sa...

Oh! Hur är de där chinosarna? Blir de så där snyggt loosa i vanlig min vanliga storlek eller måste man köpa större? /Christine

Anonym sa...

Jag gillar inte alls de där rabattgrejorna och koderna...det är ju aldrig så att det gälelr på det jag vill ha. Råkade dock ändå klicka hem två klänningar idag. Hoppsan hoppsan.

Linda K sa...

christine:nu är jag ju gravidtjock och har inte kunnat testa. men jag tog min vanligha storlek, tror det blir perfa :)

emma: så kan det gå!