onsdag, april 9

Fråga kolon

Finns Marimekkos kläder hos H&M nu? Eller när kommer de?




13 kommentarer:

Linda sa...

nä, i morgon va?

Linda K sa...

linda: på så vis? tack :)

LindaLiten sa...

Bara Lindor här. Japp, i morgon tors släpps de tydligen.

LindaLiten sa...

By the way, skulle lätt kopiera din outfit idag. Snyggt sammansatt!

Linda K sa...

lindaliten: schyssta bananer. tack :)

Anonym sa...

kommer de att finnas på alla HM? Eller bara utvalda och hur vet man på vilka?

Linda K sa...

johanna: jag har för mig att jag läst att det kommer att finnas på många H&M, alltså inte bara i sthlm :)

Solrosfrö sa...

Undrade jag med men då vet jag nu då - postorder?

Linda K sa...

jessika: dåligt med info...

Anonym sa...

Jag vill se kollektionen, Någon som ver var man kan göra det?

Linda K sa...

mary: säkert på nätet i morgon.

Anonym sa...

Tjing! Japp imorgon mina vänner imorgon! I vissa butiker och på nätet für alle!

Kram K

Linda K sa...

closetnotes: cool :D