tisdag, november 6

UJ

Många föräldrar som bor i städer vill kunna köra sina barn i tuffa vagnar och Urban Jungle Buggy är speciellt framtagen för dom. Staden är ju trots allt ibland en riktig jungel med vägarbeten, vattenpussar, klumpigt parkerade bilar och små trevliga fulla affärer. UJB är till för sådana föräldrar som tillbringar mesta tiden i stan emn som då och då gör en utflykt stranden eller en park.

Jag skulle personligen dra ner på gullfaktorn och coola-08-försök-till-känlsan om det var jag som skrev broschyren för Urban Jungle. Men men, vi ska ändå ha en. Maken har just investerat i staterna.

Come vattenpuss, come liten trevlig full affär, jag är redo vart det än bär!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har precis haft en sådan i dubbelmodellen (röd, självklart). Den har varit toppen, även om vi bor out in the sticks dvs Sollentuna.

Linda K sa...

cosmopolit: annar att den funkar i förorterna också ;D

Anonym sa...

vilken färg blir det?

Linda sa...

...funkar över stock och sten i pre-norrland också!

Linda K sa...

anonym: det blir svart.

linda: kan tro det :)

Anonym sa...

För mig skulle den inte ha funkat, då jag är beroende av stort lastutrymme (frakta mat-ingen bil.)En fråga: Kommer den lilla att ligga framåtvänd eller hur kommer den att ligga? Var glad att du slipper dra runt ett syskon på den..

Linda K sa...

cicci: med liggdelen ligger bebben vänd mot den som drar, sen när man byter blir det som på bilden.

Enannan sa...

De coolaste vagnarna är de där som heter ungefär som glasskillarna "Ben & Jerry". En sån man kan stuva in ett mindre barn under. Nu kanske du inte behöver en vagn för fler än ett barn... Själv hade jag en Pozy jogger, med enooorma hjul. Perfekt för terrängkörning. Står oanvänd i min källare om du är intresserad...

Minna sa...

Jag kommer att känna mig som en stenåldersmorsa bredvid dig...

Linda K sa...

enannan: ha ha ha, tack men nej tack :D

minna. äh! vi åker till vingåker och köper blusarna, sen är vi båda smashing!

Frida sa...

Synd bara att tvillingvarianten kostar som en mellanklass-bil :(

Och så kände jag mig som harig förstagångsmamma lite tveksam till att inte kunna ha dem sittandes vända mot mig. Så det fick bli en megastor Teutonia som inte går in nån stans. Inte för att man går i affärer med två vråliga/åliga vagnshatarprinsessor ändå...

Linda K sa...

frida: slipper tack och lov dubbelvarianten. vi köper i usa, mycket billigare. ja gär väl lite härdad sen första bebben, när dom kommer upp i sittåldern vill dom ju ändå hellre titta på annat än på mamma ;)

Anonym sa...

Cool hitechvagn!

Linda K sa...

dtk: jorå :)

Anonym sa...

Nyfiken blivande förstagångsmamma i juli undrar vad en sån där kostar? Snygg är den!

/Sofia

Linda K sa...

sofia: jag vet faktiskt inte exakt, men det är snudd på halva priset i usa iallafall :)