söndag, november 11

Lång kvälls färd mot väckarklocka

Kom på att jag faktiskt hade sovmorgon hela förra veckan, när maken var borta och jag lämnade på dagis. I morgon tar allvaret vid igen. 05.15 pip pip. Bara för det har jag blivit hiskeligt kvällspigg.

Fast det blir en kul vecka, så jag klagar inte. Trevlig lunch, tårtkalas, möjlighet att vinna en (av mig själv inköpt) tavla, kanske en fin sak från Svenskt Tenn till mig, en hemmajobbdag, en resa. Det duger!

PS. Madonnas frisyr är fin i kvällens Bondfilm.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänker plötsligt att du borde brodera dig en kudde med kakaoögonen på! Poppade upp lite bara sådär nu.

Anonym sa...

Resan, går den till Mulberry-land? Åh veckan kommer nog gå vansinnigt fort, brukar va så när det roliga står på kö.

Polly sa...

Jag anser mig vara del av "trevlig lunch". :)

Anonym sa...

Det verkar vara en innehållsrik och kul vecka, ha det skoj och trevlig resa (och shopping).

Linda K sa...

lipgloss bitch: HA HA HA! hela mitt hem kommer att drunkna i broderier :D

anna: till mulberryland går den :D

polly: det anser jag också! :D

cosmopolit: tusen tack :)

Minna sa...

är det idag, 12 som gäller? samma ställe som sist?

Linda K sa...

minna: var där eller var fyrkant!