fredag, november 2

Dags för Buzz


Nyttigt är det också, bara 9 procent fett! :P

18 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Annars provade vi några nya goda vitlökschips från Estrella igår...
Kanske du kan ge mina döttrar några boktips förresten? Läs mer på min blogg om du har lust!

C sa...

Det är du och jag Linda. Det är vi som ska buzza dessa jävla 9 procentare. Jag är skeptisk. Ska man äta onyttigt ska man göra det ordentligt! Eller?

Anonym sa...

Nyttigt med modifikation. Jag hämtar mitt paket i eftermiddag, något skeptisk. Hittills i världshistorien har något som inte varit rakt igenom onyttigt varit gott... :)

Anonym sa...

Öppnade min buzzlåda igårkväll, de är jättegoda!!

Anonym sa...

åh - dom där är jättegoda! Tyvärr fick jag inte testa dom, utan kaffe - men det är ju inte fy skam det heller :)

Linda K sa...

jessika: åh vad svårt, det var så länge sne jag var 12... anne på grönkulla kanske?

carl: jomen jag tycker nog ändå det känns lite bättre att goffa när det påstås vara nyttigt :P

elin: det gör ju inget om det står nyttigt på, man vet ju ändå innerst inne att man svullar eller hur?

amelie: mmm!

hedgehog: been there done that :D

malla sa...

Jaha.. nu har buzzador sorterat bort mig i loggen antar jag... förmodligen för att jag valde att inte buzza det sista erbjudandet jag fick - Bingo är inte riktigt min grej lixom - jag är väl f**n inte 75...

Åh jag som var sjukt sugen på lite chips.. lr vad det nu ska föreställa! :D

Linda K sa...

malla: jag dissade också bingon, och nåt annat konstigt erbjudande också. håll ut, snart får du en massa kaffe eller knäckebröd! det där sminket ohc dom där plaggen som utlovades i begynnelsen lyser med sin frånvaro...

Anonym sa...

Vilken tur att de dissade mig på de dära.. :)
hmpf hoppas ändå på nåt pkt därifrån snart.. sist va de godate.se... de va inte rockigt ;-) men men.:)
Enjoy!

Linda K sa...

heléne: dom duger fint när man är gravvo-sugen iallafall :D

Missy sa...

Ska hämta ut mitt paket imorgon. Dagens fråga: Är det fortfarande nyttigt om det slutar med att man själv sätter i sig allihop? Det finns en risk, om jag känner mig själv...

Linda K sa...

missy: om du äter allt själv måste du bedöma JÄTTENOGA! ;D

Missy sa...

- Men det är då och bara då som man kan komma med de riktigt insiktsfulla bedömningarna:

- Efter arton påsar började det smaka illa
- Man ska inte äta mer än fyra påsar åt gången
- Man kan få utslag om man överdoserar vaddetnuärgjortav

Till exempel!

Linda K sa...

missy: jag märker att jag har att göra med en expert!

En mammas bekännelser sa...

Ur viltväktar tänk...så är en LITEN påse 1 p.
Inte illa, å helt ok var de.
Men nu vill jag ha lite annat än kaffe, flingor, jos, chips. Jag vill ju ha smink, cremer, schampoo....

Linda K sa...

en mammas bekännelser: samma här!

Anonym sa...

Jag tyckte faktiskt chipsen var ap-äckliga och har försökt ge bort dem till dopgästerna.

Linda K sa...

miashopping: ha ha ha, lyckades du?