måndag, oktober 1

Mycket kort önskelista för oktober

  • lusekofta
  • svarta UGGs

20 kommentarer:

Anonym sa...

Min lusekofta...den får jag nog leta fram. :)

Linda K sa...

mia: jag funderar på second hand :)

Anonym sa...

Åh, riktiga Uggs vill jag också ha (missat modetåget med några år...). Vet du var kan man köpa dem i Sthlm?

Linda K sa...

susanne: nä jag har dålig koll. nk? kanske naturkompaniet och såna butiker?

Cecilia sa...

Hmmm skulle kanske gräva fram min gamla lusekofta, den är ju jättevarm och skön! Tack för tipset!

Sus sa...

Jättesöt blus du har!

Anonym sa...

Min ulitmata stickdröm: Att klara av att göra en egen lusekofta!!

Linda K sa...

cecilia: så lite så :)

sus: tack! från mitt helgbesök hos shopaholic :)

Annie - PD sa...

Okej. Jag fortsätter läsa bloggen då :D
Jag som alltid hatat Uggs börjar omvärdera. Inte snygga men sköna och praktiska. Är lite trött på mina curlingkängor måste jag erkänna och Uggs är helt klart ett substitut.

Mie sa...

Åh ja tack till koftan men huuuuu så hemskt med Uggs;)

Anonym sa...

Jag kan leta secondhand åt dig, några speciella önskemål?

Linda K sa...

annie: dom är så fula att dom blir coola. som moonboots. och tack, jag vill inte mista dej ;D

mie: näää. apcoola!

anna krimskrams: oh min hjältinna! det svåra är ju att det finns så många olika fina. det ska vara en kofta, alltså knäppning hela vägen, helst med såna där krokar. antingen en vit med mönster, eller en sån där "typisk" luse som är svart med vita småmönster och röd/gröna kanter. ja herregud vilka krav. jag är väl en liten medium. om du skulle trilla över nåt... kram :)

Anonym sa...

Lusekofta, japp - det känns helt rätt. Svärmor har dessutom stickat till töserna då kan vi dumla, mystönigt men det bjuder jag på.

UGG - urk, nej. Har aldrig fallt till föga. Jag är för latino för sådana oformliga saker på fötterna. Det är illa nog att jag stövlat runt i gips i somras.

Linda K sa...

cosmopolit: dumla? vad mysigt det låter :D ja smaken är som baken!

Anonym sa...

Kanske det här kan vara nåt:

http://www.tradera.com/Gant_kofta_stl_S-auktion-48914412

Linda K sa...

anonym: mja det där är ingen luse. men tack ändå :)

Missy sa...

UGGs är paradiset för fötter! De må vara ful och fel, men det känns som att gå på små moln. Varma moln :-)

Linda K sa...

missy: mina beiga har snart gjort sitt, nu är det dags för svarta!

Katti sa...

Ugg's är bra, men om man ska köpa gummistövlar, vad gäller då?
Tretorn eller Viking?

Linda K sa...

kattis: hunter, kära du, hunter! :D