söndag, oktober 28

Så modernt

Suck, tandläkaren messar mig...

11 kommentarer:

Minna sa...

på en söndag också.

Anonym sa...

jag får också sms från tandläkaren men lite sent-samma dag som besöket

Polly sa...

Och jag mailade och bokade om!

Anonym sa...

Sådana där har dottern oxå fått ett par år nu. Kan tänka att utebivitbesöken minskat just bland ungdomarna.

Jag brukar gå och tänka på mitt tandläkarbesök från den dagen lappen ligger i brevlådan, så det är nog ingen risk att jag glömmer av det.

Jo, det stämmer. Det finns mycket annat som jag hellre gör än att gå till tandläkaren. Men jag sköter mig, och går dit regelbundet!

Linda K sa...

minna: varför jobbar han då, liksom.

mum: ja i senaste laget.

polly: vad cool det hade varit om du messat :D

l8: agenda-duktiga linda glömmer aldrig!

Anonym sa...

usch, värsta halloween-sms:et...

Linda K sa...

hedgehog: och som vanligt säkert ett hutlöst dyrt besök :(

Anonym sa...

ja, typ en plånka...

Linda K sa...

hedgehog: gud förbjude :O

dddd sa...

Bättre än den lilla kom-ihåg-lappen jag just hittade i väskan: Glöm inte tid för cellprov på fredag.

Jippie.

Linda K sa...

miss kyd: mja, ditt går snabbare :S