fredag, oktober 26

Vilken färg önskas?

Alla som somnade halvnio igår räcker upp en hand! *räcker upp en hand*. Då kan man tycka att jag skulle vara pigga mörten nu. HA HA HA!!!

Igår fick jag ett annorlunda uppdrag. Dock ej för första gången, mind you. Jag har samlat ihop böcker på färgtema förr. Men igår ville iallafall Sicilia ha en halvmeter enbart röda böcker till en fotografering. Dessa kan även skådas på dagens outfitbild. Ett bibliotek kan användas tilll ack så mycket.

Jag kan blåa böcker också. Och gröna. Ja hela regnbågen faktiskt.

7 kommentarer:

Unknown sa...

Ha! Jag somnade också 2030 igår. Jag vaknade 0330 igår också.

Kalle kan inte sova när det är fullmåne. Han kanske är en såndär Facebookvarulv?

Anonym sa...

Jag önskar att jag hade låntagare som ville låna böcker utifrån färg, mina vill ha omöjliga lån som tillslut hittas igen någonstans i USA och då vill de inte betala för det. Suck!

Anonym sa...

jag skulle vilja ha en bunt leopardböcker?

Anonym sa...

Räcker också upp en hand. Skulle kunna göra det nästan alla dagar i veckan utom en. Den som skrev att man borde vara piggare nu ljuger helt klart. Skulle väl kunna vara vaken lite senare, om det inte vore för att jag somnar innan sonen och därmed aldrig kommer mig för med att gå upp efter att han somnat. Inget roligt sällskap för maken där inte:-)

Linda K sa...

jan: en liten varulv, vad gulligt!

ullis: ibland är det omöjligt :(

hedgehog: I´ll see what I can do, love!

ulrika: det får makarna ta! ibland undrar jag om han fattar hur det är... ;)

Annie - PD sa...

Vem är det som är Pigga Mörten idag då? Inte du. Inte jag.
Jag får göra ett litet deckarjobb :D

Linda K sa...

annie: find the mört!