tisdag, oktober 16

:*)

Nu blev jag alldeles kärlekskrank. En ung nyanställd bara för söt (lik min bror, och det säger en hel del det) forskare kom in och ville beställa några böcker. I vit tisha och jeans. Lite förvirrad och genomrar sådär. Kände mig som en riktig tant, i knytblus och allt. Jag var jättetrevlig.

Ja jisses...

UPDATE: Oj oj oj, nu kom ynglingen tillbaka och pratade med en kollega till mig. Hon fattade tydligen också tycke, för jag hör hur hon daltar med honom. Herregud, hoppas inte jag lät så!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan bli jobbets couplig-master, ta reda på vilka som är singlar och "råka" kalla allihop till samma feedbackmöte om hemsidan! Grymt bloggämne :D

Linda K sa...

dtk: ha ha ha, what´s in it for me? ;)

Peter sa...

Kära Linda K, jag är övertygad om att du lät exakt som din kollega, hahaha,

Linda K sa...

peter: hon är 30 år äldre än jag, ger du mig ingenting för det? :(

Sincerely Johanna sa...

Haha, vad underbart. Du lät säkert likadant.

Linda K sa...

johanna: nej nej nej jag vill inte tro det :O

Peter sa...

Jo, det gör jag. Fast bara marginellt...

Linda K sa...

peter: det klamrar jag mig fast vid...