måndag, oktober 29

Utrotar bara lite reklam

Var ligger egentligen den där lilla Werthersbyn?



14 kommentarer:

Minna sa...

Muhahahahah!

Minna sa...

Btw... den ligger bredvid Reisen-byn.

underbaraclara sa...

haha, ja eller hur! Det är så att man känner för att flyga på ngn!! djävla tyskland

hedgehog-sara sa...

ingenstans. Jag har jämnat den med marken. For you, för att du är mycket speciell :)

Linda K sa...

minna. man har så kul med toffifiii!

underbaraclara: allt är tyskarnas fel, dumme deutsche! :D

hedgehog: merci my little way
of sayng thanks merci for being youuu...

Mie, Absolut Guldkant sa...

Ha ha ha, tack för det! Den är så urbota töntigt puttinuttig!

Linda K sa...

mie: den lilla werthersbyn... *suck*

Enannan sa...

Fantastiskt initiativ! Jag har aldrig köpt eller ens smakat produkten och det enda denna reklam uppmanar mig till är att aldrig heller i framtiden köpa.
En fullkomligt värdo reklam. I klass med Toffiffeeeeee (Aargh!).

Den tjocke konsulten sa...

Är det någon som smakat dem eller har alla blivit avskräckta av reklamen? Har spanat men inte sett dem i någon affär.

Anonym sa...

Här ligger det
http://maps.google.com/maps?ie=UTF8&ll=52.076209,8.422179&spn=0.014955,0.047035&t=h&z=15&om=1

Mårr sa...

Jamen herregud, man vill faktiskt bara utrota.

Linda K sa...

enannan: allt tyskdubbat går fett bort!

dtk: har aldrig fallit mig in att prova.

anonym: tack, nu vet jag :)

mårr: iallfall från min tv!

Den tjocke konsulten sa...

Har provat nu, Werthers original är hårda om julknäcke och smakar kola. I kategorin "godis med dubbad tysk reklam" är riesen godast hittills.

Linda K sa...

dtk: minsann!