onsdag, oktober 31

Kuddjakten går

Är det någon som har koll på var man kan hitta den här broderade kudden? Tror det finns flera olika texter, i stil med den här: Don´t get mad, get even! Schysst komination av gammalt och nytt. Vet att jag har sett den någonstans. Men det var för länge sen så länge sen, svara mig du, vär är den nu jag bara undrar, var är den nu? (för andra gången idag ber jag om ursäkt).



Translation: klick on the photo and it will get bigger. Much bigger. The bigger the better. Except big bills.

11 kommentarer:

Mie sa...

Ha ha den kudden gillar jag! Men kan dessvärre inte upplysa om vart man får tag på den:(
Good luck!

Anonym sa...

Är den inte från Svenskt Tenn?

Anonym sa...

Hej, det finns en bok som heter "Korsstygn på nytt" av Annika Huett, kanske har nån broderat den själv?

Anonym sa...

I tidningen står: kuddar från Svenskt Tenn, Ikea och New York...

Linda K sa...

mie: visst är den cool!

ida: kan den vara det? ikea är väl rätt uteslutet iallfall. får kolla!

katarina: nä jag tror faktiskt det är en köpekudde. men det är klart att man skulle kunna ge sig i kast med lite broderier :)

Anonym sa...

I ditt inlägg från september -06 skrev du att de var från Svenskt Tenn och att du sett dem i butik. Visst är det de du menar? Lycka till med jakten och fortsätt inspirera! =)

Linda K sa...

ida: jaha men nej, det är inte den bruna kudden jag menar. DEN vet jag är från svt. utan den som ser mer korsstygnsbroderad ut. men tack ändå :)

Anonym sa...

Jag vill ha en kudde som det står "läs i min äs" på :)

Linda K sa...

hedgehog: ha ha ha, kunde jag brodera skulle jag givetvis gjort det till dig.

Anonym sa...

Inte för att det är svar på din fråga men jag var inne på Designtorget idag och de har olika broderi-kit med bästa texterna, typ "Regelbunden avföring är bästa huvudkudden". Kanske kan vara värt extra besväret?

Linda K sa...

sofia: ha ha ha jamen dom har jag nog sett! kanske kunde bli en kudde av det... :D