måndag, juni 4

Sol vind å vatten ere bästa som jag vet

Det är härligt med sommarväder. Mindre härligt att sitta inne och jobba när det är sommarväder. Vilken tur att man får ett brejk mitt i veckan. Heja Sverige. Jag tror jag tänker bada då!

Det är också härligt med sommarväder när man ska springa Vårruset. Mindre härligt är tre veckors förkylning och därmed noll träning. Jag byter ut springa fort mot lunka.

Sommarväder är ett måste när man ämnar ta upp sin cykling till och från jobbet igen. Urr, jag börjar i morgon.

10 kommentarer:

Annie - PD sa...

Att jobba inne just nu känns sådär... Jag funderar allvarligt på att beställa 4 ton sand och palmer till kontoret :D

Linda K sa...

annie: gör du det kommer jag över som ett skott :D

Kerstin sa...

Åh, vad jag saknar att cykla till jobbet. Nu jobbar jag alldeles för nära hemmet...

Smartasmia sa...

Vilken busflicka till höger idag:-) Fint! Och jag önskar dig lycka till ikväll - trots att jag hellre hade sett fröken någon annanstans;-) Kramkram

Linda K sa...

kerstin: ja barq man kommer iväg är det ju riktigt skönt :) du kunde cykla en omväg?

Linda K sa...

smartasmia: usch ja det hade nästan jag också :) tack söta!

malla sa...

alltså.. sommarväder tänkte jag med i morse, trots lite mulet. Men det är ju varmt, det var ju det igår. Upp på cykeln å iväg - Ihhhh, varför tog jag inte vantar??! Nog för att jag har noll blodcirkulation i mina händer men det var kallt!!! Å det är juni.... Men det kanske är varmare hos er? :)

Å det ska bli så gott att cykla hem i eftermiddag = solbränna hoppas jag!

Linda K sa...

malla: kan ju vara ruggigt på morgonen, och sen när man ska hem rinner man bort. tyyyypiskt ;)

Camillas lockar sa...

Då vågar jag nästan inte säga vad jag gör varje dag. Leker i parken, ute i solen. Softar och äter glass på heltid. Så Vårruset låter gryyymt jobbigt :-)

Linda K sa...

camillas lockar: ack ljuva mammaledighet! saknar :D