tisdag, juni 5

Så hurtig man kan vara då

Om jag inte bloggar i morgon, varen I icke förskräckta (skrämmer upp Polly med lite fornsvenska här, och antagligen kommer hon att svara: ingen sommar utan ragga. Det gör hon jämt nu för tiden. Jag är ganska nervös för vår stundande utflykt och funderar på hur man vid behov skulle kunna tysta henne. Minna och jag har en plan dock, den innefattar ryska sånger. Jag känner nu att jag håller på att urarta, ursäkta.). Det är i så fall bara jag som inte kan röra mig, eftersom jag efter tre veckor i relativ stillhet tror att jag är superwoman och kan göra vad jag behagar med min arma kropp och dess muskler. Det kan bli sängläge i morgon.

Ska bara cykla hem först också.

6 kommentarer:

Anonym sa...

alltså - nu får du faktiskt berätta vad det är för en utflykt!!!

Linda K sa...

hedgehog: vi ska ha roligt sa gummorna de små, vi ska ha roligt det kan ni väl förstå. äta karamell, åka karusell och fröjdas hela dagen i vingååååker! :D

Anonym sa...

HA HA HA HA HA!

Linda K sa...

polly: aggar!

Anonym sa...

ah - passa sig alla andra då ;)

Linda K sa...

hedgehog: MOHAHHAHAHAHA!! :D