tisdag, juni 5

Ho ho ho


Upp å ner ner å opp...

13 kommentarer:

Minna sa...

Hahahhahahahaha.

Anonym sa...

Du vill ha den, eller? :)
Nåväl. Jag håller tyst om blusen och säger bara knästrumpor. Knästrumpor!

Linda K sa...

minna: höhöhöhöhö :D

asha: jovars :*) knästrumpor ja!

Anonym sa...

Så snyggt. Man ser ju precis hur du skulle passa i blusen också...
Min frisyr lookalike f n finns här:

http://engladfroken.blogspot.com/

so help me gud!

Dorisettan sa...

Men ....är passformen verkligen ok på den blusen? Ta inte illa upp men den får ditt huvud att se lite...STORT ut....;-)

linda m sa...

vad söt du e i dag, med dina knästrumpor och så :-)

Camillas lockar sa...

Hahaha, synda nu då, säger jag...!

Anonym sa...

Klart tjejen sk ha blusen! Jo, ska kolla upp tandförsäkring. Sluta klä mig snyggt tänker jag inte.

Linda K sa...

mia: ha ha! jag tror du blir kanonfin! :D

dorisettan: det är ingen synvilla, mitt huvud ÄR stort :D

linda m: tack gulle :)

camillas lockar: det är ingen synd, det är bara byte av odd molly-plagg ;)

cicci: u go girl!

Anonym sa...

Klart du ska köpa den, du ser ut att passa väldigt bra på dig!

Linda K sa...

finam: och det gjorde den! :D

Unknown sa...

Himla snygg garderob! Och himla trevlig blogg! Hit kommer jag definitivt att komma igen!

Linda K sa...

louise: vad kul att höra, tack! :)