tisdag, juni 5

För en slät siluett

Ibland hänger inte hjärnan med riktigt. När jag kom fram till kassan med sonens jacka och mina trosor låg dessa i en liten korg. Gud så söta, såna måste jag ha. Små blommor!

Ja jag fattar vad dom ska vara till, bara inte helt och hållet när för min del. Det är ju inte jätteofta man fluktar runt utan bh.

Berättade för kusinen om mitt köp. Hon missuppfattade helt när jag sa blommor och såg typ såna där stora majblommar framför sig. Sen skrattade vi tills tårarna kom.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi,jamen det ser ju lite ut som majblomman ju faktiskt! ;o)

Linda K sa...

spiro: jamen eller hur! slutar väl med att sonen klistrar dom på sin gardergobsdörr eller nåt :D

Anonym sa...

Men ursäkta en trögfattad läsare...vad ska du annars ha dem till??? Sötare blommor har man ju sett...
Alltså det beror ju på hur man är skapt men det kan vara behövligt någongång om man skulle ha en djupt ringad halter-neckklänning typ (föreställer jag mig, vet inte om jag skulle våga vara så vågad
;-)

Linda K sa...

petra: nä precis. det är bara inte så ofta jag klär mig utan bh. men nu kan jag ju börja ;)

Glamourbibliotekaren sa...

Majblomster!!! :-D Jeg husker jeg gikk fra dør til dør og solgte majblomster da jeg var liten, men dette er jo virkelig en bruksmåte jeg ikke var klar over! :-D

Anonym sa...

Din kommentar ovan om sonen och klistra på garderobsdörrar får mig att tänka på småkillarna som hittade ett paket Always Ultra Plus och klistrade dem på fönster och väggar, stolt demonstrerande sina upphittade 'aeroplane stickers'. :)
Blommor i all ära, men vad gör man åt vulgo-guppandet då?

Anonym sa...

HAHAHASAHHAHAHA!!!

Hur ser de ut när de inte är "secret"? Är det en nipple fastklistrad på dem då? :|

Mie sa...

Majblommor... Aaaaaj...
Men när du nu ändå är inne på hud så är väl detta en högst naturlig fortsättning;-)

Anonym sa...

hahahahaha - såna där stora man sätter på bilen!!

Linda K sa...

glamourbibliotekarien: :D

lj: har inte så "stora" problem med guppande ;)

mafo: gissa vad! det fanns MED nipple också, i nåt gummimaterial. vad ska man med dom till?! :D

mie: hud är mitt nya mantra :D

hedgehog: HA HA HA amen precis :D

Anonym sa...

Ny bikini? Hur ser trosan ut? :D

Linda K sa...

polly: likadan! *skrattar ihjäl mig*

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAH!!! En fram och en bak! *asg*

Anonym sa...

Blir ju en riktig Paradisdräkt då!! Fanns de i fikonlövsmodell med? Hade jag såna nu, skulle jag själv ha satt dom på fötterna. Vilka skavsår jag har...

Linda K sa...

polly: kanske en på varje skinka? :D

mia: dom funkar säkert överallt! vive la france :D