lördag, januari 1

Nytt och fräscht

Jag säger som Sara, det känns i luften att det är ett nytt fräscht år. Hör: 2011. Det kan inte bli annat än bra. And it had better be, om jordens undergång nu inträffar 2012 (vad tragikomiskt om filmen blev typ en dokumentär...)

Jag lovade inget vid tolvslaget, men jag ska försöka...
  • vara en glad och snäll mamma nästan nästan alltid.
  • vara en glad och snäll fru/syster/dotter/svärdotter i stora lass.
  • låta bli småät och godis för det mesta.
  • att inte längta ihjäl mig efter sommar och värme.
  • vara en bra chef.
  • låta bli resterna av tiramisun som står i kylen.

4 kommentarer:

Sara sa...

Jag har lovat att aldrig köpa ett Chillnorway-plagg :)

Linda K sa...

hedgehog: ha ha det vet jag inte ens vad det är :D

Sara sa...

tänk engla och odd molly så förstår du :)

Linda K sa...

hedgehog: :D