tisdag, januari 11

Länkkärlek deluxe

Det finns många som fotograferar fantastiskt. Jag är full av beundran och skulle vilja vara som dom. En sån person är Minna. Som jag lärt känna via bloggandet. Som är en av dom sötaste personer jag vet (hon är lite lik Julianne Moore). Vi hängde en del under våra mammaledigheter. Vi har provat skitfula blusar tillsammans på Vingåkers outlet. Våra barn ska eventuellt gifta sig med varandra. Vi går till samma frisör!

Minna är en sån där person som fotograferar fantastiskt (och vars hår jag skulle vilja ha). Hennes blogg Saker som fotas är full av fina bilder. Klicka och njut. Länkkärlek deluxe till dig, Minna. 
Julianne eller Minna? Ingen vet!

8 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Härliga bilder

Minna sa...

Å men fina fina Linda! Jag blir alldeles röd om kinderna när jag läser inlägget! Vilken underbar start på morgonen!

Kärlek tillbaka till dig!!!

(mitt hår? Vill du ha mitt golvmoppshår? Du är inte klok.)

Linda K sa...

att ha det gott: eller hur :)

minna: du och jag, minna. och ditt hår.

Sara sa...

Jag älskar också Minna :*)

Linda K sa...

hedgehog: och vi dej :)

yllet sa...

hoho! jag har samma länkkärlek delux idag! Men hon tål att hyllas, Snyggminnert.

Linda sa...

MInna...cool tjej, jajemän! och jag tycker att hon är lik Nina Kinert jag!

Linda K sa...

yllet: hon är dubbelt bra!

linda: ja det med :D