måndag, januari 3

Hon är så söt när hon sover

Pust och frust. Gjort Ikea och Toys R Us med båda barnen. Det var inte så farligt mycket folk (vi var tidiga) men. Men. Jag har en dotter som även går under namnet Belsebubba. Som springer åt motsatt håll när jag ropar på henne. Som gallskriker när jag får tag på henne och kånkar iväg med henne. Det tar lite på krafterna. Typ.

Samtidigt, när hon inte gallskriker, ler folk och säger Vilket fantstiskt hår! Och när hon börjar spontandansa, vaggandes från sida till sida, var som helst är det också svårt att inte dra på munnen.

Älskade skitunge.

3 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Haha känner igen det där. Har precis en likadan här hemma. Lika krullig dessutom...sitter det i håret kanske?! ;)

Anna sa...

ja min lockiga likadan. och inte kan jag säga att det mattats av med åren.
hon föddes med pms. så är det bara.

Linda K sa...

fröken isakson: vi misstänker att det iallafall kommer UT från håret :D

anna: holy macarony...