fredag, april 11

Och hon som ser så normal ut

Ungefär det här rör sig i min hjärna:

Perfa, hämtar ut paketet som har kommit i morgon på vägen när vi åker och hälsar på pappa. Men... vänta nu... det är ju bara jag sonen och den heliga dotter som ska åka. Hur göra när jag hämtar paketet? Det blir totalt överdrivet att släpa in båda ungarna till butiken. Men jag kan knappast lämna dom kvar i bilen, tänk om dottern vaknar och börjar skrika. Jag kan inte ta med mig sonen och lämna ... nä! Förresten brukar han vilja sitta kvar när jag springer in. Ta med dottern i bilstolen? Och sonen. Även om han inte vill? Mmm kanske får bli så... eller så skiter jag i det där sabla paketet till på måndag!

7 kommentarer:

Anonym sa...

eller så tutar du tills de kommer ut med paketet :)

Peace in mind sa...

eller så stannar du inne och bloggar hela dan!

Linda K sa...

hedgehog: ha ha ha, värt att prova :D

anna funderar: oii oii!

Miss Upsey Daisy sa...

*garvar* Hedgehog stal min kommentar ;-)

Elin sa...

tack för dagens jag-skrattar-så-jag-frustar-inlägg. Igenkänningsfaktorn är hysterisk.

Linda K sa...

miss ud: :P

agent586: så mödrar vi är :D

Linda K sa...

skåneanna: HA HA HA guuu vad skönt :D