tisdag, april 8

It´s the end of an era

Alla goda ting har ett slut. Eller, heter det så? Det goda segrar alltid? Skit samma, jag kommer att sakna Anna och Malin. Den första och allra bästa och personligaste modebloggen går i graven. Mina mentorer, typ. Den första blogg jag började, och har fortsatt, läsa. Som inspirerade mig att själv börja.

Jag kommer ihåg när Anna länkade till min blogg första gången, till
bibliotekarien iförd knytblus. Det kändes som om en miljon läsare ramlade in! Har haft nöjet att träffa båda damerna på riktigt också, och jag hoppas hoppas hoppas att dom inte lyckas hålla sig från bloggandet utan återkommer om inte alltför länge.

Puss och kram från erat number one fan
Linda K

Translation: We'll meet again, don't know where, don't know when, But I know we'll meet again, some sunny day.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blev jag knottrig om armarna.

Anonym sa...

Det var första bloggen jag började läsa.

ewac

Anonym sa...

Det var första bloggen jag började läsa.

ewac

Linda K sa...

mel e: jag utövar lite lätt dyrkan :)

ewac: samma här!

Elin sa...

Usch nu blir jag lite bloggsentimental, de har ju varit en av de riktiga bloggarna på temat mode, har saknat deras uppdateringar hur mycket som helst!

Glamourbibliotekaren sa...

ååå.. så synd! Jeg hadde blogget i et halvt år uten å ane at det fantes moteblogger, da jeg oppdaget deres blogg via DV-artikkelen - og dermed fant jeg deg også. :-D

Linda K sa...

agent586: så sant så sant...

glamourbibliotekaren: hå hå ja ja :D

Gagga sa...

Känns vemodigt! Anna hade jag träffat innan jag började blogga, så den bloggen var också en av de första jag kollade dagligen o stundligen.
Inte många som orkat fortsätta så utan svackor och utan pauser som du Linda. Glad att du är kvar i all din glans! Puss på dig o på dina två söta små!!!

Anonym sa...

åh, ja - det var ju dessa två fina brudar som inspirerade mig att börja också. Och när de länkade till mig- då kände jag mig så glad :)

Smartasmia sa...

Även jag är ett fan - och som så många andra var det min första bloggutflykt. Kramar till två superpinglor!

Linda K sa...

gagga: du är en raring, tack! :)

hedgehog: ursprungsbloggen, liksom :)

smartasmia: instämmer!

anna sa...

åh, vad tråkigt! den första jag började läsa också, för vad som känns som evigheter sen... och det var nog bestämt via dem jag hittade dig, som tack och lov finns kvar, med samma glöd no less!

Linda K sa...

fru a: vi får hoppas dom dyker upp igen i framtiden!

Anna sa...

alltså jag ska inte sluta blogga - vi ska lägga ner annas blog feat. mel e. klart jag ska ha en indien-blogg, men den blir nog mer av karaktären - titta här vad vackert vi har det på vår lilla bergstopp. här är jag när jag vandrar i bergen. här är jag på mitt kontor. typ.

Linda K sa...

anna: då är jag lugn! :)