tisdag, april 1

Fatta cool grej

Kolla, en tumme! Gu vad smart, den kan man ju ha i munnen.

43 kommentarer:

Petra sa...

Vilken sötnos! Och smart också :)

Spiro sa...

Ååååhhh, hur avundsjuk blir inte jag när jag ser dagens outfit bild då!!! Får ta ett allvarligt snack med saken i min mage tror jag...

anna sa...

hon är så fin så det är inte klokt... och lik storebror tycker jag!

Anonym sa...

Men åååh, du får sluta visa såna fina bilder, jag blir ju så sugen själv att det är inte klokt!! Måste fråga en grej som kanske verkar lite knäpp, hade du känt dig lika "färdig med barnafödande" om det hade blivit en kille? Jag undrar, därför att jag själv har två småkillar som naturligtvis är bäst i världen men det är klart att jag gärna skulle vilja ha en tjej också. Törs man skaffa ett barn till när man vet att det egentligen är en tjej (och inte ett barn till) man vill ha? Inte sagt att jag såklart skulle älska en tredje kille också men du fattar vad jag menar...
/Magda

Blygisens betraktelser sa...

Och här sitter jag och blir alldeles rörd. Vilken bedårande liten flicka. Först tänkte jag ngt om att det är ju helt otroligt att hon redan har tummen i munnen, men kom då på att det har de ju även i magen de, små liven.

PS. JAg skämtade med Annie PD idag, om dig, hoppas verkligen det inte missuppfattades eller så! Dert är ju ett visst datum idag...haha ;-D

Stor kram och snusa på ordentligt.
Du strååålar verkligen, bara så du vet!

Anonym sa...

Vad lik hon är storebror! :O

Anonym sa...

Alltså, allt eftersom du lägger upp bilder på Den Lilla blir jag bara mer och mer desperat efter en egen. So what att vi tänkt oss klara av ett husbygge (som inte ens är påbörjat) och en utlandsflytt först... Vill ha bebis NU!

PS: Älskar dagens outfit. Förutspår att bebin blir vårens must have-accessory.

En mammas bekännelser sa...

Åhhh vill oxå ha....vilken sötnos hon är!

Anonym sa...

Så gott!!
Vem är hon lik?

Anonym sa...

Åh vad gosigt...! Undrar om man kan leasa en bebbe?

Dorisettan sa...

Hon är ju så tjusig så man storknar. Det där har du och maken fixat fint! Grattis!!

Anonym sa...

om du tröttnar så står jag först på tur att ta över gosandet :)

Åsa sa...

Jamen det försår du väl.. får man inte snutta på mamma hela tiden får man ju fixa det själv liksom...

Magda: Jag har två grabbar tätt inpå varandra och jag har absolut inte velat ha fler barn varken direkt efteråt eller nu 15 år senare...

Fast Tilde skulle jag kunna stjäla en stund...

Anonym sa...

Vilken gosig! Henne skulle man vilja låna ett tag.

Jättefin bild på er båda på högersidan.

Anonym sa...

Åh, fan vad hon är söt!

Så söt att det rycker till i äggledarna och livmodern! :)

Minna sa...

Du klär i bebis!

Ulrika sa...

Har ju inte hunnit gratulera än så här kommer ett stort GRATTIS!!! Vad söt hon är:-)

Anonym sa...

Sötis!

Anonym sa...

Lycka.lycka..

Solrosfrö sa...

Söt och smart :)

Peace in mind sa...

Så himla underbar och så smart, menza direkt?

Mie sa...

Nej nej nej jag ska inte ha några fler barn! Jag är nöjd. Så det så.
*lägger huvudet på sned o bara ååååhhhhar ett tag över underverket*

Anonym sa...

Åh, så bedårande! Man bli ju helt bebis-tokig!

/Sofia

Var dags glimtarn sa...

clever girl ;) Pst, länkar till dig, så slipper jag smyga in via Minna :) Tummen äntligen ur....

Linda K sa...

petra: mmm, som sin mor ;)

spiro: håll ut, när som helst nu! :D

fru a: närmast identisk med nyfödda storebror!

magda: jag fattar precis vad du menar. givetvis hade en till pojke varit lika välkommen, men jag blev överlycklig över att få en av varje. hade det varit en kille skulle vi ändå varit färdiga med barnproducerandet, sex familjemedlemmar räcker :)

blygisens betraktelser: nä precis det är nog inte första gången hon använder tummen. ha ha, klart man ska den 1 april ;D

karin: ja dom är väldigt lika :)

sexy lexy: ja häng med fördel en bäba över axeln i vår :D

en mammas betraktelser: ja hon är finare än snus :D

sophie; jag tycker hon är mest lik sin bror. svårt att säga själv om hon liknar sina föräldrar :)

lisa: bäst med en egen ;)

dorisettan: ja det låg mycket tänk och fix bakom :D

hedgehog: välkommen på lånegos :D

stumpan: nä nu är det bra för mig också. man kan ju snosa på andras om man får abstinens.

maria: tackar :)

angelica: go get one! :D

minna: får jag säga detsamma!

ulrika: tack!

hanna: japp :D

bibbsan: fullkomlig :)

jessika: bra komobo!

skåneanna: :D

anna funderar: ja varför inte?

Linda K sa...

mie: ;)

sofia: jag med!

var dags glimtarn: bravo! :D

Vera sa...

hellegossan va söt hon är. lite lik sin mor sin tycker jag.

Anonym sa...

Men seriöst, har sällan skådat en så söt bebis.

Anonym sa...

Åh, vilken lättnad - Linda K bloggar med nästintill oförminskad styrka trots ny och finfin bebis. Hurra för dig! (Om nu bara Underbaraclara kunde pallra sig hem från Thailand skulle ordningen bli fullständigt återställd i favvobloggsfären...)

Anonym sa...

Hi hi...vad söt.

Anonym sa...

Jag har sagt det förut men jag måste nog säga det igen: Fan det där måste va den sötaste ungen på länge! :D

Anonym sa...

Underbar liten tjej ! Stort GRATTIS!

Anonym sa...

Men allvarligt, barn brukar inte vara så där.....eh....fagra när de är så....eh....nya? :D

Anonym sa...

jätte grattis till lilla Tilde!!! =)

e sa...

Dagens outfit-bild har den absolut sötaste assecoaren jag sett. Eller om det är hon i vitt som är huvudnumret. Fantstiskt söt men oj så liten (hur kan man glömma så fort hur små de är när de är nya?).

Anonym sa...

Gullet vad hon kan! Och så vaken och söt.
Min dotter är en inbiten tumsugare vilket har lett till att vi i regel har fått sova på nätterna-vi slipper gå upp och leta napp... (lycka!)
Hmm men nu är hon snart 4 - hur sjutton gör man nu???

Linda K sa...

vera: man tackar :)

mary: jag veet! ;D

karin: ja när kommer hon hem egentligen?

beyond sötsur: jojo :)

josefine r: helt rätt :D

anonym: tack :D

anna krimskrams: nä hon är UNIK :D

klara: tack rara :D

e: så oerhört mini, och så växer dom som ogräs :P

mickis: ja tummer är ju lite svåravlägsnad ;)

Anonym sa...

Tänkte direkt - wow, lik brorsan hon var! Såg sedan att jag inte var den första som reagerat så. Kul när syskonen är så lika! Vad säger store-brorsan, förresten - är han stolt?

Anonym sa...

Vilken sötis du fått, tummen kan vara god länge. Min minsting fyller snart sju och tummen är god då med. Längtar till höst då blir det barnbarn för mig.
MVH
Medelåldersbella

Boken du läser är kanon, riktigt udda och speciell

Linda K sa...

anna: han pussar och klappar och tycker hon är gullig. och lite konstig :)

medelåldersbella: tummen kan man ha till mycket!

ja, får se när jag hinner läsa ut den! :)

Anonym sa...

Min skapare vad gosig och söt !

Anonym sa...

Vad imponerad jag blir! Det tog ett par månader innan Karl hittade tummen; han föredrog knogarna...

Elin sa...

söt som godis! och verkar vara lik sin bror på ögonen?