onsdag, april 9

Dagens lista

Det ser ju faktiskt ut att bli en lista om dagen. Den här hittade jag just hos Lindaliten, den känns lagom ambitiös.

TRE namn jag går under: Linda, Ia, Älskling
TRE saker som skrämmer mig: att jag tvångstänker hemskheter som kan hända mina barn (hoppas det går över snart!), min mage, Rent hus
TRE saker jag har på mig: pjamas, snodd om vänster arm (för tillfället), glasögon
TRE sanningar: jag älskar mammaledighet, jag vill promenera jämt, jag tänker åka till Täby centrum i morrn
TRE saker jag verkligen vill ha: sol, friska barn, blondare hår

8 kommentarer:

Minna sa...

Jag har inget att rapportera från Södermalm... förutom att det var asaslibbigt väder!

Jag gör ett nytt försök på fredag igen...

Anonym sa...

jag vill också ha mammaledigt för bövelen!!!

Malin sa...

Kommer att tänka på Fredagsfyran, som fanns för länge sedan http://fredagsfyran.blogsome.com/

Sincerely Johanna sa...

Det är du och Kerstin som kör på listor. Me like.

Linda K sa...

minna: du din city-kvinna!

hedgehog: ja bli det! och kom till sthlm!

mel e: den hade jag missat. synd att den inte finns kvar!

johanna: :)

Anonym sa...

Jag har sagt det förr och säger det igen, jag tycker absolut att du ska kräva solblekt, jättemycket blondare hår. Visst pratade du om att prova ny frissa? Bra idé tycker jag, din gamla verkar ha nåt emot blondiner. ;-)

Linda K sa...

sin: ja jag ska bege mig ut på nya jaktmarker framöver! :)

Anonym sa...

Gàr du inte under namnet mamma ocksà?
:)