fredag, februari 8

Noll koll

På en förvirringsskala 1-10 ger jag mig själv en skaplig 8:a. Det är tydligen melodifestival i helgen? Det har totalt gått mig förbi. Och jag som har varit på bloggmingel hos Telia inför just detta. Eller kanske mer Nu-säljer vi-in-Telia-som-bara-den-information snarare. Ursäkta mitt klarspråk, men det var faktiskt ingen höjdare. Och eftersom jag inte fått någon respons allt på den konstruktiva kritik jag lämnade maildeles skriver jag som jag gör här.

Men i morgon är det sonen och jag som dansar loss till varenda låt som spelas! Om gud vill och arslet håller det vill säga...

15 kommentarer:

Annie - PD sa...

Det hade inte jag heller en aning om!! Nu blev jag schlagerchockad! :D

Anonym sa...

Ja det var väl ungefär samma känsla jag fick även fast jag aldrig var där. å andra sidan är jag extremt känslig med det där. jag vill inte sälja min blogg och tar inte ens upp pressrealser som jag får. tjejen som ordnar det hela verkar dock ha farit på långsemester så det är kanske därför du inte fått nått svar.

Anonym sa...

hoho - men vi fick ju låna ett mobilt bredband en hel vecka om vi ville. Jag har inte fått några erbjudanden om att vara med här i stan - nä, jag håller med dig. Sopigt.

Anonym sa...

Har jag inte tid med.
Jag ska kratta löv.

Anonym sa...

Melodifestival? Hade inte en aning om det. Tack för upplysningen, den ska kollas in! Melodifestivalen alltså, inte upplysningen. *syftningsfel*

Linda K sa...

annie: dansa dansa! :D

fröken ida: aha därför jag inte hört nåt. för HON verkade jättegullig :)

hedgehog: vi dansar framför tv:n i morrn, ok?

sandra: jag älskar dig för att du ska kratta löv i morgon klockan 20.00!

eniac: vafalls? jag är inte ensam , vad skönt :D

Anonym sa...

tack. jag kan kratta löv nästa lördag också.

Linda K sa...

sandra: kratt on kratt off.

Anonym sa...

haha, ja jävlar. exakt så blir det ju.

Linda K sa...

sandra: puss! :D

Anonym sa...

såklart - dansa och sjunga och dricka drinkar :)

Linda K sa...

hedgehog: och karaktärsdryck för den som föredrar det ;)

Anonym sa...

Det blir ingen melodifestival after all. Det blir tydligen 30-årspartaj istället. Inte helt fel. Fast det spöööökar på det stället där festen ska vara. *rädd*

Linda K sa...

eniac: ooohhhh! hoppas det är snälla spöken ;)

Anonym sa...

Hej,

Trist att läsa att jag inte lyckades vara tydligare med tanken bakom vårt möte i Stockholm.
Jag vet att några inte kunde vara med hela dagen men jag nämnde att detta var vår första inbjudan till bloggare och vi hoppades få se vilka möjligheter som finns - och vad ni bloggare tycker.
Jag är ledsen om inte Charlotte svarat och hon kommer inte tillbaka förrän i höst. Därför är jag glad för all möjlig återkoppling, tankar och synpunkter. Det är jag som ligger bakom att Charlotte inte berättat mer än om erbjudandet om mobilt bredband. Ville behålla några saker som överraskningar till respektive ort. Vet dock att hon jobbade hårt med att kontakta några av er.
Som sagt, återkoppla gärna till mig; jag ser fram emot hur en bra samverkan skulle kunna vara.

Soliga hälsningar från schlageryran i Göteborg, LG Wallmark, TeliaSonera