tisdag, februari 26

Jag hjärta lampor

Jag älskar lampor! Så när Anna och Var dags glimtarn visar sina favoriter måste jag göra det med. Fast jag kan förstås inte nöja mig med tre stycken...

Det är...

Vit klotlampa i hallen, begagnad grej
Grön klotlampa från Svenskt Tenn i arbetsrumsfönstret
Sånt där guldjox man kan köpa bland anant på ROOM och sno runt en glödlampa, övre hallen
Norm 69 i vardagsrummet
Loppisfyndad lampa i arbetsrummet
Kartells röda i vardagsrummet




Vi blir större om du klickar på oss.


10 kommentarer:

Anonym sa...

fina lampor du har - jag har en enda fin - den ska jag fota imorgon tror jag :)

Anonym sa...

Många finfina lampor som lyser upp i din tillvaro! Kanske därför du får en massa brighta ideér hela tiden? :D

www.angelicas.webblogg.se

Anonym sa...

Åh, jag som är på jakt efter den perfekta taklampan!

Byxorna kom i brevlådan igår och de sitter som gjutna! Jag har försökt komma in på min mail hela dagen för att komma åt ditt kontonummer, men hotmail verkar vara nere för dagen. Gör ett nytt försök senare/imorgon. Håll ut.

Kram Johanna

Linda K sa...

hedgehog: ser fram emot!

angelica: dom flödar ;)

johanna. vad kul att dom är till belåtenhet. ingen fara, fixa nrä det funkar :) kram.

Anonym sa...

Hm. Är fin lampa = dyr lampa? Citerar en kommentar hos någon "Oj, oj. Den utmaningen kan inte jag anta :-( Har inga designerlampor alls."

Heja dej som väntade på Bauhauslampan!

Linda K sa...

anonym: fin lampa behöver verkligen inte vara dyr lamps. ett gäng av dom jag visar har varit riktigt billiga elelr reafynd.

Anonym sa...

Vad kul att få se lite av din inredning och så snyggt! Gärna mer sådant!!!

Min nya favoritlampa är en med Melodyskärm av Stig Lindberg

/Adina

Linda K sa...

adina: bild?

Anonym sa...

www.bergo.se Jag tror att du kommer att gilla hemsidan:)
Jag har beställt lampor därifrån via en lampaffär i stan.
/Adina

Linda K sa...

adina: ska ta en titt! :)