måndag, februari 25

25

Härliga datum! 25 februari, lön och köpstopp. Det klingar så fint. Om jag vore Sara skulle jag skrivit en sångtext på temat. Sara - komponera gärna något!

Allvarligt talat, det känns faktiskt riktigt bra. Är stolt över mig själv. Hoppas bara det funkar att förhala betalning av nya glasögon. Annars kommer jag frenetiskt hävda att det är en direkt nödvändighet. Ni vill väl att jag ska se tangentbordet!?

UPDATE: Och det är klart hon levererar!

Och vi ska köpa ingentiiiing
på vår resa genom stoppet,
vi ska färdas utan pååååsar
mot den tiioooondeeeeeee

6 kommentarer:

Peace in mind sa...

Glasögonen är väl mer ett hjälpmedel än en cool accessoar, det tror jag iallafall! Ja, så måste det vara...

Anonym sa...

Klart du måste se tangentbordet! Ju!

Vi verkar ha samma smak i bokväg just nu ;-)

Katti sa...

Du är superduktig som kör med köpstopp. Det är ju så kul att shoppa! Din röda klänning i helgen var jättefin, varifrån kommer den? Hoppas ni hade en trevlig trivselmiddag!

Linda K sa...

anna funderar: ha ha. ja nu har det löst sig iallfall :)

nattvinge: solklart! urr, jag började helt oförklarligt nästan grina i morse på busen när jag läste om en förlossning!

Anonym sa...

lätt som en plätt, köpstopp alltså - eftersom jag får lön först på onsdag ;)

Och vi ska köpa ingentiiiing
på vår resa genom stoppet,
vi ska färdas utan pååååsar
mot den tiioooondeeeeeee

varsågod :)

Linda K sa...

hedgehog: ha ha ha! min hjältinna :D