måndag, februari 18

Filiosofi i gryningen

Ho ho ho, kolla min min på dagens outfit. Jag tänkte säkert nåt smart (glömt vad för länge sen, det har ju gått en kvart säkert) men det blev en sur mun. Jag är inte sur. Jag är glad. Och trött. Och snorig. Och undrar vad jag gör här egentligen. Jobbe?

Nu kom jag på vad det var jag skulle ha gjort igår. Fixat med mina miserabla naglar. Jag skulle kunna skriva en meterlång lista på sånt jag ska göra, stort som smått, men som liksom tenderar att dra ut på tiden. En vecka, en månad, inget vet. Förrän efteråt, som maken brukar säga.

Jäklars vad jag ser fram emot morgonkaffet nu!

7 kommentarer:

Minna sa...

inte ser du väl sur ut? du ser ut som om du vet nåt som vi inte vet!

Anonym sa...

Du är prickig.

Linda K sa...

minna: oj oj vad skulle det nu vara... jag har inte köpt nåt jag lovar!

sandra: ja det är jag minsann!

Petra sa...

Äh, jag tycker du är fin :)
(och lägger du någonsin ut den där blusen på din bloppis så är jag där och hugger som en kobra!)

Linda K sa...

petra: tack söta :) mmm den är en favvo så den får stanna i garderoben.

Solrosfrö sa...

Jag tycker du är vacker som en dag jag! Du ser lite "full i fan" ut.. :)

Linda K sa...

jessika: ha ha ha, tack snälla :)