tisdag, februari 26

Försökte iallafall

Jag kommer numera sällan i kontakt med mina nedre regioner. Då menar jag allt nedanför magen. Det är bara deprimerande att skåda ditåt. Men idag fick jag av en händelse ändå syn på mina vader. Och insåg att här krävs en ordentlig rakning.

Det som sedan utspelades i duschen skulle troligtvis orsakat skrattstorm på You Tube om jag haft en kamera med mig. Vig som en flodhäst krånglade jag runt på golvet och försökte komma åt. Tänk er att inte nå sina ben!

Nu svider vaderna, så en del måste jag ha kommit åt iallafall. Lite hår, lite hud...

8 kommentarer:

Minna sa...

jag fixade det iom att jag står i badkaret och duschar, då var det bara att lyfta upp benen... men inte sagt att jag skulle velat ha blivit filmad ändå... :O

Anonym sa...

oahahahahahahaha - snälla, säg att du filmade ;)

Linda K sa...

minna: men magen är ju ivägen då också! :O

hedgehog: du skulle må då va :P

Anonym sa...

Ååååå sötaste raraste vännen
man beger sig till mataffären (där man INTE har köpstöpp) och inhandlar där en tub hårborttagningscreme (tex veet) och detta smörjer man på benen - utan att behöva se, men NÅ dem rent fysiskt måste man ju...) och sedan väntar man en stund och SKÖLJER SEDAN av i duschen, utan massa vassa rakblad och blodutgjuteslse...

Man kan ev be en o-beläst make att smörja på eländet.
:D

Minna sa...

stod liksom lite snett. lite vinklad... lite... hur som helst...
:O

Linda K sa...

skåneanna: aha! :D

minna: då krampar jag :P

Anonym sa...

En flodhäst! :D

Snacka om att du har många lampor! :)

www.angelicas.webblogg.se

Linda K sa...

angelica: komme rdu på nåt annat stort djur som inte gör sig i en dusch? ;)