onsdag, februari 20

Duktig flicka!

En prövningarnas dag. Jag trodde reornas tid var över. Tji fick jag. På Grandpa blev jag head over heels i en ljuvlig vit spetsklänning. Övervägde faktiskt köp, trots att:
  1. jag har köpstopp
  2. jag inte kunde prova den, av naturliga skäl
  3. jag inte ens var säker på att det var rätt storlek
  4. amningsvänligheten var lika med noll
  5. den trots halva priset inte var jättebillig

Mitt vänliga sällskap erbjöd sig till och med att köpa den nu och låta mig köpa den av henne när köpstoppet passerat. Men det kändes som fusk.

SÅ JAG STOD PALL!

9 kommentarer:

Anonym sa...

hurra - du är min idol, så duktig är du :)

Åsa sa...

Hurray! Jag är mycket imponerad! Duktig flicka!

Linda K sa...

båda: jag är stolt!

Linda K sa...

...och lite chockad.

Anonym sa...

Hahaa... bra jobbat!!
Jag är ett stort Linda-fan sedan länge..men har inte fått för mig att kommentera innan. Tycker du är supercool, och hade inte min syster hetet Linda..hade du varit min favvo-Linda..Haha..
Ha en underbar dag!:-)

Anonym sa...

För varje sak/klädesplag/bok/skor whatever, som "vill" köpa, lägg undan de pengarna. När ditt köpstopp sedan är slut, så ser du hur mkt du "tjänat" och har då samtidigt en trevlig summa att shoppa för:)

Linda K sa...

anna: jag placerar mig iallafall på en hedrande andraplats? tack :D

malin: du är klok som en bok! :D

Peace in mind sa...

Dig kan man lita på, i alla väder!

Linda K sa...

anna funderar: prövningarna äro oändliga, men dom härdar! ;)