tisdag, februari 19

Linda goes ny-hippiebrutta

Vida jeans, gladiatorsandaler, stora glasögon. Den mjuka ny-hippiebruttan kommer vi att se mycket av.

Ganska töntigt skrivet, i Metro. Men jag tycker stilen känns rätt skön. Kan tänka mig att glida fram så i vår med vagn i högsta hugg.
  • Vida jeans - check! Har mina smått galna True Religion, visserligen väl låga i midjan men ack så hippie.
  • Gladiatorsandaler - check! Svarta Vagabonderna funkar fint.
  • Stora glasögon - semicheck! Kunde kanske vara värt att investera i ett alternativ.

12 kommentarer:

Minna sa...

du får en hippiekompis vid din sida.

anna sa...

ja, det låter väl lockande? plus vagn, minus mage...

Linda K sa...

minna: yeeeey! :D

fru a: halleluja :D

Lox sa...

Vida jeans är himnelriket för oss osm har ridbyxlår. (enl Trinny and Susannah)

Smartasmia sa...

Du är grann som en hel julgran där till höger idag (och då pratar vi inte kvantitet!):-) Och visst kan jag se en sockerpulla till glidarmorsa i utsvängt framför mig senare i vår. Eller helst framför mig i verkligheten:-)

Linda K sa...

lox: ha ha, du har en gang-up på dina lår :D

smartasmia: ha ha ha, ja det får vi ordna :D

Lox sa...

Det skulle också ha om du hade mina lår. ;-P

Linda K sa...

lox: jag minns dig som en smalis! vi får ta en fika igen och se över våra behag :D

Lox sa...

Fika låter trevligt. Ska vi mäta lår då? ;-D

Jag ska äta lunch i Stockholm i morgon. Tänkte åka dit själv (utan barn!) och leta elefanter (dock ej köpa...). Ska försöka prova PUB då. Annars finns risken att det blir NK:s saffron seafood soup igen.

Linda K sa...

lox: ja då mäter vi allas våra lår :D

låter underbart, ha en skön dag!

yllet sa...

Ohh vad snyggt! Jag undrar om jag ska köra på det i vår/sommar också! Jag har ju iaf glajjorna! :)

Linda K sa...

yllet. klart du ska. alla är sin egen ny-hippiebrutta :D